י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
המספרים המלאים

אלפי מוסדות חינוך במאות רשויות חזרו ללמידה פיזית

שר החינוך יואב קיש, מ"מ מנכ"ל משרד החינוך, מאיר שמעוני וחברי הנהלת משרד החינוך מסרו היום את תמונת המצב של מערכת החינוך ביום ה-18 ללחימה | מהנתונים עולה כי 67% ממסגרות החינוך המצויים באזורים שניתן לקיים בהם למידה פיזית, חזרו ללמידה

אלפי מוסדות חינוך במאות רשויות חזרו ללמידה פיזית
מנדי הכטמן, פלאש 90

משרד החינוך פרסם היום (שלישי) את תמונת המצב של מערכת החינוך ביום ה-18 למלחמה: מהנתונים עולה כי 67% ממסגרות החינוך המצויים באזורים שניתן לקיים בהם למידה פיזית (לפי מפת ההתגוננות), חזרו ללמידה. מדובר בכ-13,900 מוסדות חינוך ב-205 רשויות מקומיות ברחבי הארץ (כ-79% מכלל הרשויות). 

שיעור מוסדות הלימוד שנפתחו ללמידה פיזית, בפילוח ע"פ מחוזות: 

▪️ אזור המרכז: 92% 

▪️ באזור ירושלים 91%  

▪️ באזור חיפה – 78% 

▪️ באזור תל אביב - 61% 

▪️ באזור דרום - 29% 

שר החינוך ציין יואב קיש הדגיש כי אנשי החינוך עובדים במסירות גדולה בבתי הספר, בגני הילדים ובמרכזי הפינוי, ותורמים באופן משמעותי לחיזוק החוסן הלאומי של החברה הישראלית ושל מדינת ישראל. 

עוד נמסר מחדר המצב כי מתוך 41 מקרים של חשד להסתה מצד אנשי חינוך שעברו לבדיקה ולבירור, 22 מתוכם מצויים כעת בהליכי טיפול במשרד. השר הדגיש כי המדיניות היא אפס סבלנות כלפי כל מקרה של הסתה מצד איש חינוך.

בנוסף, השר הדגיש כי הוא רואה בשימור הרציפות התפקודית של מערכות החיים האזרחיות משימה לאומית, ולכן הוא החליט לשלב נוער מתנדב בענף החקלאות באזורים המותרים לפעילות, בהתאם לנוהל שהמשרד פרסם. 

 

 

מלחמת חרבות ברזל פיקוד העורף לימודים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד