כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
מדינה החמישים

פחות מחצי שנה אחר ההשקה - מנכ"ל הרשת פורש

מנכ"ל רשת השיווק קרפור, שבבעלות אלקטרה צריכה, יעזוב בתום פחות מחצי שנה בתפקידו | לפני הפתיחה החגיגית אמר "נהפוך למדינה החמישים של קרפור בעולם"

פחות מחצי שנה אחר ההשקה - מנכ"ל הרשת פורש
נתניהו בסניף קרפור צילום: קובי גדעון / לע"מ
פחות מחצי שנה מאז הושקה הרשת הצרפתית קרפור בקול תרועה גדולה - המנכ"ל, אורי קילשטיין, יסיים את תפקידו בקרוב, כך מדווח 'כלכליסט'. מי שעתיד להחליף אותו בתפקיד המנכ"ל הוא צביקה שווימר, המנכ"ל של חברת אלקטרה צריכה שהא בעלת השליטה ברשת קרפור.
מדו"חות הרבעון השני של אלקטה צריכה שפורסמו, הצטיירה התמונה שרשת יינות ביתן נמצאת בהפסדים תפעוליים. בימים הקרובים צפויים להתפרסם הדוחות הכלכליים של הרבעון השלישי במהלכו החברה הצהירה כי עברה לשיפור במצבה.

כזכור, באמצע חודש מאי הושקו 50 סניפים ראשונים של הרשת הצרפתית, והדוחות הראשוניים דווקא נתנו את הרושם לכך שהקהל הישראלי חיכה לה מאוד עם עלייה של 88% במכירות בהשוואה לביצועים של אותם סניפים שקודם לכן היו תחת השם של יינות ביתן. אורי קילשטיין, מנכ"ל קרפור, אמר לפני הפתיחה כי "נהפוך למדינה החמישים של קרפור בעולם". לדבריו, "הסניפים החדשים יציגו כ-1,000 מוצרים ב-80 קטגוריות: חומרי ניקוי, קורנפלקס, קפסולות, קפה, ריבות, שמן, שוקולד ועוד, תחת המותג הפרטי של קרפור במחיר מוזל".

אלקטרה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד