כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
"פוגעות בצוות הישראלי"

עובדת של החברה הישראלית דיברה בשבח הטבח - ופוטרה

עובדת של חברת 'וויקס' מאירלנד פוטרה לאחר שטענה שישראל היא מדינת אפרטהייד וכי היא "עומדת לצד העם הפלסטיני נגד שלטון האפרטהייד הישראלי"

עובדת של החברה הישראלית דיברה בשבח הטבח - ופוטרה
אילוסטרציה צילום: unsplash

עובדת מאירלנד של חברת בניית האתרים הישראלית 'וויקס' פוטרה מעבדתה לאחר שכתבה בחשבון הלינקדאין שלה כי היא "גאה להיות אירית, ולעמוד בסולידריות עם העם הפלסטיני נגד שלטון האפרטהייד הישראלי" וכן שישראל "מדינה טרוריסטית".

נשיא החברה, ניר זוהר, כתב: "חברי הצוות שלנו בישראל עברו כל כך הרבה מאז הטבח הנורא של חמאס ב-7 באוקטובר; הם באבל, חלקם איבדו את בתיהם, אחרים איבדו חברים ובני משפחה, רבים היו בהלוויות מרובות במהלך השבועיים האחרונים (לעיתים, יותר מהלוויה אחת ביום!). אחרים ננעלו במשך שעות בזמן שמחוץ למקלטים שלהם הם שמעו את חבריהם נרצחים, יש כל כך הרבה כאב וטראומה אישית.

בתוך כך, כשעובדים ישראלים יקראו מחבלים על ידי מישהו שהם תופסים כחבר לצוות וכקולגה זה בלתי נתפס, בלתי ניתן להסבר ובלתי מתקבל על הדעת. העובדת התבקשה על ידי המנהל שלה להיות רגישה לקולגות שלה. לאחר שהוסבר לה כמה כאב היא גורמת לעמיתיה הזרים והסירה את הפוסט, אך כמה ימים לאחר מכן בחרה לפרסם אותו שוב והפנתה אצבע מאשימה לעבר קורבנות הטרור הנורא.

וויקס היא חברה גלובלית, חברה פתוחה וליברלית. לעולם לא ננסה להגביל את דעותיו הפוליטיות של אף אחד, אולם אנו מחזיקים גם בסט של ערכים פנימיים לגבי רוח הצוות, שותפות וחברות. האשמות אלו בזמנים מטרידים כאלה לא רק פוגעות ברוח הצוות הישראלי שלנו, הן גם מאיימות על הקשר עם המשרדים שלנו בדבלין ובהם 500 חברי צוות, והעמיתים הישראלים שלהם. לכן החלטנו להיפרד מעובדת זו".

מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד