ד' אייר התשפ"ד
12.05.2024
נפגשה עם משפחות החטופים

ראשת ממשלת איטליה: "מחויבת לשחרור החטופים באופן מיידי"

ראשת ממשלת איטליה חזרה על הבעת הסולידריות והקירבה של הממשלה האיטלקית לישראל, ועל דאגתה לחטופים ואישרה את מחויבותה לשחרורם המיידי. היום ביקרה משלחת ישראלית אצל ראשת הממשלה

ראשת ממשלת איטליה: "מחויבת לשחרור החטופים באופן מיידי"
כיכר החטופים והשבויים צילום: באדיבות המצלם

ראש הממשלה, ג'ורג'יה מלוני, נפגשה היום (שלישי) בארמון הממשלה עם משלחת של משפחות הקורבנות והחטופים של מתקפת הטרור האכזרית של חמאס ב-7 באוקטובר, שהגיעה לרומא הבוקר כחלק מסדרת משלחות שיזם משרד התפוצות בשיתוף משרד החוץ. במהלך הפגישה, הקשיבה ראש הממשלה לסיפורי בני המשפחה והביעה את חרדתה העמוקה מהאכזריות שבה תקף חמאס אזרחים חסרי הגנה, בית אחר בית, ואפילו לא חס על נשים, ילדים וקשישים.

ראש הממשלה מלוני חזרה על הבעת הסולידריות והקירבה של הממשלה האיטלקית למדינת ישראל, ועל דאגתה העזה לחטופים ואישרה את מחויבותה לשחרורם המיידי. ליוו את המשלחת שגריר ישראל באיטליה אלון בר, נשיאת איחוד הקהילות היהודיות באיטליה הגב׳ נעמי דיזני, ונשיא הקהילה היהודית ברומא ויקטור פדלון.

אילן רגב, אבא של מיה ואיתי שנחטפו מהמסיבה ברעים אמר אחרי הפגישה: "חשבתי שבמדינות אירופה מעלימים עין. אחרי ששמעתי את ראש הממשלה מלוני, הבנתי שיש לנו תמיכה מלאה מצד איטליה. הם יודעים בדיוק מי אלה ׳חמאס׳. היא נסכה בנו בטחון ומילאה אותנו תקווה, שהחטופים יחזרו בשלום".

איטליה חמאס עזה מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד