כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
זו תגובתו

חנן בן ארי תחת מתקפה: "פסיכופט, אפס, משיחיסט"

הזמר והיוצר חנן בן ארי מותקף על ידי אנשי שמאל שלא אוהבים את המסרים שהוא מטמיע בשיריו בבסיסי צה"ל בימי המלחמה: "מקווה שהאפס הזה לא יוזמן לשום הופעה. לעולם!". כתב פעיל שמאל, ואחר חיזק: "משיחיסט בתחפושת בא לי להקיא" | כך הגיב בן ארי

חנן בן ארי תחת מתקפה: "פסיכופט, אפס, משיחיסט"
חנן בן ארי צילום: יוסי אלוני, פלאש 90

אחד הזמרים הפעילים מאז פרוץ המלחמה הוא חנן בן ארי שהפך לחביב החיילים. הוא מתרוצץ יום ולילה בין בסיסי צה"ל בימים אלה, שר ומחזק את הלוחמים. בעקבות כמה טקסטים שהשמיע בתיעודים שהופצו הוא מותקף על ידי אנשי שמאל קיצוניים.

בן ארי תועד שר עם החיילים "חוזרים לגוש קטיף" ו"מקימים את חוף נובה על החוף של עזה". בתגובה כתבה הבמאית יעל אבנרי בחשבון ה-X שלה: "חנן בן ארי הפסיכופט שר לחיילים ״חוזרים לגוש קטיף.. מקימים את חוף נובה על החוף של עזה״. מקווה שהאפס הזה לא יוזמן לשום הופעה. לעולם!".

גם כתב התחקירים של 'זמן ישראל', אבנר הופשטיין כתב: "אני מודה שהרבה זמן חשדתי שהצוקר-פושקע חנן בן ארי הוא משיחיסט בתחפושת. זה התגבר אחרי ששמעתי שיש לו מין קטע שלא מופיע עם נשים כי "אישתו לא מרשה לו" או קשקוש כלשהו. האמת נחשפת במלואה. בא לי להקיא. אחרי שיחריבו את החמאס, צריך לדאוג שהרעיון עיוועים הזה לא יתממש".

חנן בן ארי שנחשף לדברים של אבנרי, הגיב וכתב: "יעלי אבנרי, מודה שנפגעתי ממה שכתבת. ובעיקר מאיך שכתבת. אנחנו כנראה חלוקים בדעות אבל אני בטוח שכתבת מדם ליבך ומתוך דאגה אמיתית לעתיד המדינה שלנו".

"אשמח להיפגש איתך, לדבר באמת, כמו שצריך ולא דרך אינסטגרם וטוויטר. מאחל לך רק בריאות וחיים טובים. ממש מבקש מכולם להפסיק עם כל מיני הודעות נאצה ודברים כאלה. אנחנו עם אחד. נפתור את זה בתוכנו". כך בן ארי שהדהים עוד יותר את מעריציו בתגובתו הצנועה והמכובדת.

בן ארי גם הופיע השבוע בפני מתנדבי זק"א שנחשפו לזוועות הקשות מכל בקיבוצי עוטף עזה וטיפלו בכבוד הנטבחים ושר להם את הלהיט שלו "אמן על הילדים שלי שלא ירשו את השריטות שלי" וגרם לרבים מהם להישבר בבכי ולפרוק את המועקה שרובצת על ליבם בימים הקשים הללו.

דודו של חנן, ח"כ לשעבר מיכאל בן ארי הגיב למתקפה כלפיו וכתב: "חנן אוהב ישראל וגם אהוב על עם ישראל. משמח חיילים ללא הפסקה, נותן להם כוחות ואמונה … בקהל בצאלים הבן דוד שלו (הבן שלי חננאל). אח של חנן ד״ר סא״ל ע׳ (גיבור ישראל ממלחמת לבנון הראשונה) נמצא באחת ממפקדות החוד של צהל. משפחה של ׳פסיכופתים׳ באהבת ישראל. ככה חינך אותנו סבא חנניה".

חנן בן ארי חיילים מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד