כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
"יצאו למצוד על ראשו"

הרדיפה נמשכת: אשתו של גל הירש עובדת תחתיו

תקשורת השמאל ממשיכה לרדוף באובססיביות את תא"ל במיל' גל הירש ואת משפחתו. ביממה האחרונה פורסם ב'הארץ' כי רעייתו עובדת בכפיפות לבעלה במטה החטופים והנעדרים | היא לא נשארה חייבת והגיבה: "רעידת האדמה שפקדה אותנו באותה שבת לא הותירה בי ספק היכן אני צריכה להיות כדי לתת מעצמי ומנסיוני"

הרדיפה נמשכת: אשתו של גל הירש עובדת תחתיו
גל הירש ובנימין נתניהו צילום: מתוך פייסבוק

נמשכת הרדיפה התקשורתית אחר תא"ל במיל' גל הירש שמונה לתפקיד הממונה הממשלתי על נושא החטופים והנעדרים. לפי דיווח ב'הארץ', "שומו שמים", דונה הירש, רעייתו, עובדת במרכז הלאומי לטיפול במשפחות החטופים והנעדרים בכפיפות לבעלה.

לפי הדיווח, הירש ממלאת את תפקידה במרכז מתוקף שירות מילואים, למרות שלא נקראה להתייצב בצו 8, אלא גויסה לבקשתה.

הירש הגיבה לפרסום בדף הפייסבוק שלה וכתבה: "בבוקר 7 באוקטובר, התעוררתי כמו כל עם ישראל לארועי הזוועה שהחזירו אותי אל סיפורי מאורעות תש"ח ותרפ"ט. שנים עבדתי ועודני עובדת במערכות הבטחון, בשקט, מתחת לרדאר, מאחורי הקלעים ובצנעה. רעידת האדמה שפקדה אותנו באותה שבת לא הותירה בי ספק היכן אני צריכה להיות כדי לתת מעצמי ומנסיוני. התחלתי לסייע בהתנדבות מביתי ובהמשך גוייסתי למילואים אל מאמץ השבת החטופים ואיתור הנעדרים".

תא"ל גל הירש.

לדבריה, "אני ממליצה לכל העיתונאים שיצאו למצוד על ראשו של גל ומשפחתו, כולל פרסומים קיקיוניים עד דיבה - להצטרף למאמץ, לסייע באיתור נעדרים ולנצח את המלחמה למען עם ישראל. לבי עם משפחות החטופות והחטופים, הנרצחים והפצועים. כתמיד אנחנו עם הלוחמות והלוחמים. נקראנו לדגל וכשקוראים לנו אנחנו מתייצבים - ללא סייגים וללא תנאים". סיכמה.

למי שעדיין לא מכיר את האיש, מדובר בלוחם גיבור שבמסגרת שירותו נפצע קשות בפניו ובפלג גופו הימני שותק, לאחר שפלסטינים ריסקו את מכוניתו באמצעות סלע שזרקו מגשר ביר זית. הוא עבר תהליך שיקום ארוך שנמשך כשנה בסיומו נקבעה לו נכות לצמיתות. הוא יכול היה לפרוש לביתו, אולם לאחר השיקום הוא שב לשרת בצה"ל ומונה למפקד חטיבת בנימין. 

גל הירש חטופים מלחמת חרבות ברזל עיתון הארץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד