י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
הקמיע המיוחד

הרבנית קולדצקי מסובבת את קברה של רחל אמנו עם חוט אדום

בתו של מרן שר התורה, אשר סמך עליה את ידיו וציווה עליה לברך את נשות ישראל באהבה – מסובבת את קבר רחל, שבע הקפות עם חוט אדום • בכך היא משמשת שליחה למאות אלפי יהודים שלא יכולים לפקוד את המקום הקדוש ביום ההילולא, בגלל המצב הביטחוני • כל הפרטים על הקמיע המיוחד

הרבנית קולדצקי מסובבת את קברה של רחל אמנו עם חוט אדום
קבר רחל צילום: Nati Shohat/Flash90.

בימים כתיקונים אי אפשר להתקרב בכלל לקבר רחל אמנו, ביום ההילולא יא בחשון. המונים המונים נדחקים במתחם התפילה, בחצר הסמוכה ובדרכים המובילות אליה. כלי הרכב חונים בחוץ, והציבור נדרש לצעוד ברגליו חצי שעה ויותר כדי להגיע עד לציון.

לקבלת קמיע רחל אימנו של הרבנית קולדצקי הקליקו כאן>>>

אבל השנה המתחם יהיה ריק מאדם. מלחמה השוררת בארץ הקודש, המתיחות הרבה מול השכנים הערביים המקיפים את הקבר, וההתעסקות של גורמי הביטחון עם המצב הביטחוני, לא מאפשרת להביא למקום אזרחים רבים כל כך, ולסכן אותם בהתמודדות עם ניסיונות ערביים לפגוע בהם חלילה וחס.

הרבנית קולדצקי, רוצה לשלוח לכם, לאלפי יהודים שכל כך רוצים לבוא למקום, ולא יכולים, קמיע מיוחד מהתפילה המיוחדת שלה בקבר רחל.

כמיטב המסורת הנהוגה בקרב עולי הציון מדורי דורות, מביאה איתה הרבנית חוט אדום, כסגולה נגד עין הרע ולשמירה מכל רע, ולאחר התפלה בדמעות שליש לישועת הכלל והפרט, היא מסובבת את הקבר ותערוך שבע הקפות כשבידיה החוט האדום.

הקמיע לשמירה והחוט האדום יחולק לכל התורמים והתורמות של 'קופת העיר', הקופה שאביה מרן שר התורה היה רואה בה כפרויקט חיים אישי שלו, ושבה השקיע כוחות רבים באופן תמידי.
התורמים יקבלו קמיע של שמירה, קמיע של ברכה, קמיע של ישועה.

לקבלת קמיע רחל אימנו של הרבנית קולדצקי הקליקו כאן>>>

קופת העיר קבר רחל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד