י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
החלטה תמוהה

תמכה בזוועות החמאס ושוחררה: "גב לטרור"

אחרי שאמש הוארך מעצרה של תושבת נצרת שתמכה בחמאס, בית המשפט המחוזי החליט לשחררה למעצר בית | בן גביר תקף: "מעניקה למעשה גב לטרור ותוביל להתגברות ההסתה ולגילויי תמיכה נוספים בטבח הנורא"

תמכה בזוועות החמאס ושוחררה: "גב לטרור"
מבצע חרבות ברזל - היום הראשון צילום: צלמי פלאש90

בית המשפט המחוזי בנצרת שחרר היום (רביעי) את מאיסה עבד אלהאדי, תושבת העיר, שנעצרה אתמול בחשד שפרסמה ברשתות החברתיות תמיכה בארגון חמאס אחרי הזוועות שביצע בישראל בבוקר שמחת תורה.

אתמול האריך בית משפט השלום את מעצרה של אלהאדי, הנחשבת לשחקנית מוכרת, אך עורך דינה הגיש ערר לבית המשפט המחוזי. "שני הפוסטים שפרסמה העוררת הם פוסטים בוטים וקשים, ואף מעוררים רגשות של זעם ואכזבה, בעיקר נוכח היותה של העוררת דמות ציבורית מוכרת", כתב השופט בהחלטה לשחררה למעצר בית.

"יחד עם זאת, ספק רב אם יש בפרסום הפוסטים משום עברה פלילית... יש לקחת בחשבון שמדובר בעוררת שניהלה חיים נורמטיביים עד היום וללא עבר פלילי", הוסיף השופט בהחלטתו.

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר הגיב לשחרורה של אלהאדי ואמר: "ההחלטת השופט ערפאת טאהא, מבית המשפט המחוזי בנצרת, לשחרר את השחקנית תומכת הטרור מאיסה עבד אלהאדי, מעניקה למעשה גב לטרור ותוביל להתגברות ההסתה ולגילויי תמיכה נוספים בטבח הנורא".

"מדינת ישראל לא יכולה להשלים עם קריאות תמיכה והזדהות של אזרחים במדינת ישראל - עם האויב. מקווה מאוד שהפרקליטות תגיש בהקדם כתב אישום נגד תומכת הטרור מאיסה בגין תמיכה והסתה לטרור. כולנו צריכים להיות מאוחדים בקול ברור: אפס סובלנות כלפי מחבלים נאצים ותומכיהם!", הוסיף בן גביר.

הסתה איתמר בן גביר מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 17 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד