ג' אייר התשפ"ד
11.05.2024
החזירו אותם הביתה

מייצג נעליים עם תמונות החטופים מול בניין האו"ם בניו יורק

מייצג נעלים הוקם על ידי פורום משפחות החטופים והנעדרים מול בניין האו"ם בניו יורק. במייצג - 220 זוגות נעלים ותמונות החטופים הישראלים תחת הכותרת bring them home (החזירו אותם הביתה)

מייצג נעליים עם תמונות החטופים מול בניין האו"ם בניו יורק
מיזם הנעליים \ צילום: משרד החוץ

שר החוץ אלי כהן ביקר במייצג הנעליים עם תמונות החטופים שהוקם על ידי פורום משפחות החטופים והנעדרים מול בניין האו"ם בניו יורק.

שר החוץ אלי כהן אמר: "ליבנו עם משפחות החטופים שנמצאים בידי מחבלי החמאס בעזה. מדינת ישראל מחויבת לעשות הכול על מנת להחזירם בשלום הביתה. אני קורא לקהילה הבינ"ל כולה להתאחד ולפעול באופן מיידי להביא לביקור של הצלב האדום אצל החטופים הנמצאים בידי החמאס, ולהפעיל לחץ על קאטר, המארחת את בכירי החמאס ומממנת את פעילות ארגון הטרור, שתפעל לשחרורם המיידי של כל החטופים כבר היום".

אתמול במהלך נאומו באו"ם הקריא שר החוץ כהן את שמותיהם של חלק מהילדים שנחטפו על ידי החמאס לעזה. בהזמנת שר החוץ כהן נכחו בדיון הוריו של הארש גולדברג פולין, שנחטף לעזה מפסטיבל סופר נובה לאחר שנפצע קשה, ומורן אלוני ש-7 מבני משפחתו נחטפו. שר החוץ כהן קרא לקהילה הבינ"ל לדרוש מקטאר, המממנת ומארחת את ארגון הטרור חמאס להוביל לשחרור מיידי של כל החטופים.

שר החוץ הבהיר לשרי החוץ ולחברי מועצת הביטחון כי מלחמתה של ישראל היא מלחמתו של העולם החופשי וקרא לכל מדינות העולם שטרם עשו זאת להכריז על החמאס כארגון טרור.

 

ארצות הברית אלי כהן עזה חמאס מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד