כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024
"ייקבעו ימי אבל"

נתניהו: "המחדל ייבדק עד תום. כולם יצטרכו לתת תשובות, גם אני"

ראש הממשלה בנימין נתניהו מסר הערב הצהרה לציבור ברקע התמהמהות של ישראל עם התמרון הקרקעי והבטיח כי ישראל תיכנס קרקעית לעזה. נתניהו הבהיר: "המחדל ייבדק עד תום. כולם יצטרכו לתת תשובות, גם אני" | בנוסף אמר: "הממשלה תקבע ימי אבל לאסון הנורא" | ההצהרה המלאה

נתניהו: "המחדל ייבדק עד תום. כולם יצטרכו לתת תשובות, גם אני"
נתניהו בהצהרה צילום: לע"מ

ראש הממשלה בנימין נתניהו העניק הערב (רביעי) הצהרה לתקשורת ביום ה-19 למלחמה, לאחר מספר ימים שלא דיבר לציבור. ראש הממשלה התחייב במהלך ההצהרה כי ישראל תיכנס קרקעית לעזה ואף אמר כי כולם יצטרכו לתת תשובות על המחדל שהוביל לטבח בעוטף עזה כולל הוא.

בפתח דבריו אמר ראש הממשלה נתניהו: "הממשלה תקבע ימי אבל לאסון הנורא. אני מרכין את ראשי בפני כל המשפחות שחורבן נורא פקד אותן. אני יודע שחייהם לעולם לא יהיו אותו דבר".

נתניהו הבהיר: "נברר עד תום מה קרה בגבול הדרום ועוטף עזה. המחדל הזה ייבדק עד תום. כולם יצטרכו לתת תשובות, גם אני. אבל כל זה יקרה אחרי המלחמה".

נתניהו ציין כי "כראש הממשלה אני אחראי להבטחת עתידה של המדינה - וכעת תפקידי להוביל העם לניצחון מוחץ". על הנושא הכלכלי אמר נתניהו: "לא נשאיר אף אחד מאחור בנושא הכלכלי. נקים מעפר את היישובים. נשקם את הקהילות". 

במהלך ההצהרה התייחס ראש הממשלה לפעולות הבאות של ישראל בעזה ואמר: "אנחנו נערכים לכניסה קרקעית. לא אפרט מתי וכמה. כשניכנס לעזה נגבה את מלוא המחיר מהמרצחים האלו", אמר.

 

מלחמת חרבות ברזל בנימין נתניהו שידור חי הצהרה לתקשורת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד