ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024
זעזוע ברמות חדשות

העיתונאי שצפה בסרטוני הטבח של חמאס: "מעולם לא ראיתי זוועות כאלה"

סומית' צ'ורדי, כתב צבאי הודי הגיע לישראל יומיים אחרי תחילת הלחימה כדי לסקר, אחרי שסיקר את המלחמות באוקראינה ואפגניסטן. לדבריו, מה שראו עיניו בעוטף עזה ובתיעודים של חמאס עדיין לא ראה מימיו: "מה שראינו פה אלה זוועות שאי אפשר להעלות על הדעת"

העיתונאי שצפה בסרטוני הטבח של חמאס: "מעולם לא ראיתי זוועות כאלה"
עיתונאי הודי סומית צ'ודרי צילום: מתוך שידורי כאן 11

עיתונאי צבאי הודי, בשם סומית' צ'ודרי, שהגיע לסקר בארץ את המלחמה, אמר בראיון מיוחד ל'כאן 11': "הייתי בשטח, ביקרתי בבתים. אני עובד בתחום 17 שנה, הייתי באפגניסטן, ברוסיה ובאוקראינה - מעולם לא ראיתי זוועות כאלה".

לדבריו, "אני מצדיע לכל האזרחים בישראל שנלחמים על החיים", והוסיף, "מה שראינו פה אלה זוועות שאי אפשר להעלות על הדעת. ראיתי משפחות שנהרגו. ראינו מחבלי חמאס כורתים ראשים. חמאס לא לוחמי חופש - הם טרוריסטים. אין גרסה של חמאס. מי שעושה מעשים כאלה לא צריך להציג את גרסתו".

עוד אמר צ'ודרי, "אין לגיטימציה לתת לחמאס פתחון פה. אנחנו כן מקשיבים לאזרחים ברצועת עזה, שמדברים על מצב הומניטרי קשה. אבל ברגע שניקח באופן לגיטימי את הטענות שלהם, ארגוני טרור ברחבי העולם גם יתחילו לפנות כך לקהילה הבין-לאומית וישתמשו באוכלוסייה אזרחית כמגן אנושי למטרות שלהם. לכן אין לעמדה שלהם לגיטימציה".

לדבריו, "מה שהתברר לי מהפעם מההתחלה הוא שעם ישראל הוא עם טוב, יש לנו קשרים טובים עם העם ההודי. אנחנו דומים מאוד. גם אנחנו חווים טרור ומלחמות פרוקסי". כך עיתונאי הודו שנחשף לזוועות שטרם ראה בעבר.

חמאס יישובי עוטף עזה מלחמת חרבות ברזל כאן 11

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד