כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
קיצור דרך

הפרגון של בן כספית למשה גפני: כשמגיע, מגיע

ח"כ משה גפני בשבתו על כס יו"ר ועדת הכספים העניק פטור תקדימי ממס לתורמים עבור תנועת 'אחים לנשק' וזאת מבלי שחלפו לה 18 חודשי פעילות כנדרש. זו אותה תנועה שסיכלה את העברת הרפורמה המשפטית וגם ארגנה מחאות בתוך בני ברק נגד מצביעיו של גפני

הפרגון של בן כספית למשה גפני: כשמגיע, מגיע
משה גפני / בן כספית צילום: חיים גולדברג, פלאש 90 / תומר אפלבאום, לע"מ

עיתונאי ופרשן 'מעריב', בן כספית הניח את נשקו לכמה דקות מהמלחמה האובססיבית שלו רבת השנים בראש הממשלה בנימין נתניהו, משפחתו וממשלתו, ומצא זמן לפרגן ללא אחר מאשר יו"ר ועדת הכספים, ח"כ משה גפני. וזאת למה?

כך כותב כספית: "תחזיקו חזק: מגיעה מילה טובה למשה גפני. כן. בשבוע הבא תקבל "אחים לנשק", עמותה שהוקמה השנה (!), אישור לצורך סעיף 46 (פטור ממס לתורמים). ככל הידוע, זו פעם ראשונה שעמותה מקבלת אישור לצורך סעיף 46 בשנת הקמתה, מבלי שחלפו 18 חודשי פעילות".

לדבריו, "מי שעבד על זה בשבועיים האחרונים זה גפני. האישור יינתן, כך נודע לי, בשבוע הבא. לא רק "אחים לנשק", עמותות נוספות שפעילות מאוד במאמץ הנוכחי לסייע לנפגעי המלחמה יקבלו אישור כזה בשבוע הבא, אבל "אחים לנשק" חריגה: היא הוקמה עם נטיה פוליטית (שנשטפה עכשיו בצרכים הלאומיים) והיא חדשה לגמרי. אז המשך פעילות מופלאה לאחים ואחיות לנשק ושאפו לגפני. כשמגיע, מגיע". סיכם כמעין מלאך רע בעל כורחו יענה אמן.

תנועת 'אחים לנשק', זו אחת האחראיות במידה רבה לסיכול הוצאת הרפורמה המשפטית אל הפועל, היא גם זו שהגיעה כמה פעמים בחודשים האחרונים להתגרות בתושבי בני ברק ולהפגין נגדם, כולל לפחות מחאה אחת סוערת בשעת ערב מתחת לביתו של ח"כ גפני ברחוב יצחק ניסים בבני ברק. האם המחווה הנוכחי יהווה מעין הסכמה שבשתיקה שהמראות הללו לא יחזרו על עצמם? ימים יגידו.

בן כספית אחים לנשק משה גפני

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד