כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
"מדבר לאוייב בפנים"

הרשת מרוגשת: ככה עדיין לא ראיתם את חיים לוינסון

זה אולי האדם האחרון שהייתם מאמינים שתראו אי פעם הולך לבית כנסת ומניח תפילין, לפחות לא ביום בהיר, לא חג, לא שבת ולא מועד. אתמול זה קרה. באמצע המלחמה חשקה נפשו בקצת רוחניות. הוא עשה מעשה קם ויצא אל בית הכנסת, הניח תפילין, תיעד, קיבל לייקים ותגובות מעודדות

הרשת מרוגשת: ככה עדיין לא ראיתם את חיים לוינסון
חיים לוינסון מניח תפילין צילום: מתוך הX שלו

עיתונאי 'הארץ' חיים לוינסון, ריגש את הרשת החברתית X בה הוא פעיל מאוד בייחוד בימים אלה של מלחמה כשפרסם תמונה שלו מניח תפילין וכתב: "קפצתי היום לבית כנסת להניח תפילין, למען אחדות עם ישראל והעם היהודי אמן!".

התגובות היו רבות, רובן מופתעות מהצעד של איש השמאל שמגדיר את עצמו כאתאיסט שלא שומר אף חג ושבת, כפי שהעיד בעצמו לא אחת בשידור חי. חיים דב לוינסון ככל הנראה התגעגע לבית אבא לימי חורפו אז היה עדיין חלק ממשפחתו החרדית.

מתוך חשבון ה-X שלו.

"ימות המשיח בדרך, חיים לוינסון", כתב פעיל הימין ברוך ברזל. גם אריה קינג, סגן ראש עיריית ירושלים התפעל מהמחזה יוצא הדופן וכתב: "לראשונה בהיסטוריה. הגיע זמן הגאולה".

עורך מגזין 'משפחה', אריה ארליך כתב: "נשמה יהודית גדולה אתה, רב חיים דב. אשריך". מגיש רדיו 'קול ברמה', נועם זיגמן כתב: "שמח שאיפשרת לעשות לך 'לייק' אחרי הרבה מאוד זמן. שכוייח".

העיתונאי הסרוג דביר עמר התרגש וכתב: "ברגעי מלחמה אתה חוזר להיות רב חיים. מניח תפילין, מדבר לאוייב בפנים". ועדיין למרות התגובות הללו ורבות אחרות מפרגנות ומעודדות היו גם מי שסברו שלוינסון עשה את המצווה בעבור חופן לייקים כאהבת נפשו.

אגב, בתמונה צפו 146 אלף איש, הגיבו לה מעל 600, שיתפו אותה לפחות 180 ואהבו אותה מעל 5,600 עוקבים, בעוד לוינסון מחזיק ב-222,705 עוקבים בסך הכל נכון להיום.

חיים לוינסון הנחת תפילין עיתון הארץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד