כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
אשריכם ישראל

בקרן מברזיל וארגנטינה דאגו לבחורי ישיבות מהדרום

בקרן בית יוסף ספרא מברזיל בשיתוף עם קרן ידידי עולם הישיבות בקהילת קודש "ישורון" בבואנוס איירס לקחו יוזמה לעודד ולשמח את בחורי הישיבות שרבים מהם תושבי דרום הארץ וחוו את פתיחת המלחמה בצורה לא פשוטה. צפו בחלוקה לבחורי הישיבות

בקרן מברזיל וארגנטינה דאגו לבחורי ישיבות מהדרום
החלוקה לבחורי ישיבות מהדרום צילום: באדיבות המצלם

בימים טרופים אלו, עת צרה ליעקב נתרמו אנשים מכל רחבי הארץ וארצות הגולה לסייע ולתמוך בתושבי הארץ במגוון פעילויות ותרומות שונות, אשריהם ישראל.

בזמן שכולם דאגו בעיקר לתושבי הדרום היו מי שזכרו לדאוג גם לבחורי הישיבות העוסקים בתורה בהתמדה ורציפות יומם ולילה בכדי להרבות עוד ועוד תוספת זכויות בימים קשים אלו.

כזכור, פתיחת זמן חורף תשפ"ד החלה עוד בימים שהיו אמורים להיות "בין הזמנים" בעולם הישיבות. גדולי ישראל וראשי הישיבות הכריעו להתחיל את הזמן מוקדם ככל האפשר. אלפי בחורים הגיעו לחבוש את ספסלי בית המדרש, אשריהם ואשרי חלקם.

קרן בית יוסף ספרא מברזיל בשיתוף עם קרן ידידי עולם הישיבות בקהילת קודש "ישורון" בואנוס איירס לקחו יוזמה לעודד ולשמח את בחורי הישיבות שרבים מהם תושבי דרום הארץ וחוו את פתיחת המלחמה בצורה לא פשוטה.

אלפי ערכות עידוד נשלחו לישיבות השונות ברחבי הארץ, מר אלברטו ספרא ויד ימינו בחלוקת הצדקות ר' מיכאל כהן יחד עם נשיא קהילת ישורון בארגנטינה מר רמון ג'מאל בקשו לדאוג שחבילות העידוד תהיינה מכובדות ומלאות בכל טוב. תגובות נלהבות החלו להגיע מישיבות רבות ברחבי הארץ, הבחורים הרגישו את גודל ההערכה למי שיוצר את הזכות הגדולה בעולם, "לימוד התרה הקדושה"! אשריהם ישראל ואשרי מי שעמלו בתורה ועושה נחת רוח ליוצרו.

מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד