כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
הרשימה מתארכת

רב בריח מוציאה 30% מעובדיה לחל"ת: "ע"מ להבטיח את מקור פרנסתם בעתיד"

הירידה המשמעותית בענף הבניה בכל המדינה שנובע מהמצב הבטחוני ומהקושי בהבאת עובדים מוביל לצמצום בפעילות החברה ולכן היא נאלצת לבצע צעד כזה 

רב בריח מוציאה 30% מעובדיה לחל"ת: "ע"מ להבטיח את מקור פרנסתם בעתיד"
אילוסטרציה צילום: unsplash

לרשימת החברות שמעבירות את עובדיהן לחל"ת מתווספת היום (חמישי) חברת 'רב בריח' שהודיעה לבורסה כי היא מוציאה כ-30 אחוזים מעובדיה לחל"ת. בדיווח לבורסה החברה כתבה כי "מפעל החברה באשקלון, יחד עם מפעליה הנוספים באריאל וכרמיאל, פועלים גם בימים אלו לייצור ואספקת פתרונות מיגון ונעילה מצילי חיים לאזרחי ישראל".

במהלך השבוע, שורה של חברות הודיעו כי הן משחררות את עובדיהן לחל"ת. גולף הודיעה שהיא מוציאה 1,100 עובדים, רשת השיווק 'המשביר' ששלחה גם היא 950 עובדים לחופשה ללא תשלום. גם ענקית האופנה קסטרו הודיעה כי היא מוציאה בין 20% ל-40% מעובדיה לתקופת חל"ת בת 30 יום לפחות שיכולה להימשך בהתאם לצורך ולהתמשכות הלחימה בעזה. בתחילת השבוע הודיעה לבורסה חברת פוקס, שמעסיקה מעל 12,000 עובדים, כי היא מוציאה לחל"ת בין 30% ל-50% מכוח העבודה של החברה.

יו"ר רב בריח, שמואל דונרשטיין, אמר כי "עם פרוץ המלחמה, פעילות ענף הנדל"ן בארץ נעצרה לחלוטין ועמה גם הצטמצמו היקפי פעילות הקבוצה. לאור אי הוודאות הקיימת ועל מנת להבטיח את המשך פעילותה התקינה של החברה וחוסנה הפיננסי, נקטנו שורה של פעולות התייעלות, לרבות הוצאתם של כ-300 עובדים לחל"ת.

אבקש להדגיש כי קבוצת רב בריח מחויבת לפרנסתם ורווחתם של עובדיה ובני משפחותיהם וצעד זה נעשה על מנת להבטיח את מקור פרנסתם בעתיד. מפעל החברה באשקלון יחד עם מפעליה הנוספים באריאל וכרמיאל, פועלים גם בימים אלו בייצור והספקה של פתרונות מיגון ונעילה מצילי חיים לאזרחי ישראל.

עם חזרתו של ענף הנדל"ן לפעילות מלאה, בשילוב עם חזרתם ההדרגתית של עובדינו אשר פונו מבתיהם או גויסו בצו 8, רב בריח תגדיל בהתאם את היקפי פעילותה והיקפי הייצור. רב בריח ועובדיה כמו מדינת ישראל, ידעו סבבי לחימה קודמים ונעבור בהצלחה ובניצחון גם את מלחמת חרבות ברזל".

מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד