י' אייר התשפ"ד
18.05.2024
קנסות לנהגים

16 אופנועים הורדו מהכביש; הטילו אימה על התושבים

שוטרי המחוז הצפוני ואגף התנועה הורידו מהכביש 16 אופנועים שנסעו בלילות האחרונים בקרבת ישובים והטילו פחד על התושבים לאחר שהשמיעו קולות הנשמעים כקול ירי בעזרת האגזוזים

16 אופנועים הורדו מהכביש; הטילו אימה על התושבים
16 אופנועים הורדו מהכביש צילום: דוברות המשטרה

בלילות האחרונים התקבלו פניות רבות מאזרחים על קולות ירי הנשמעים בסמוך לישובים שונים במחוז הצפוני. מברור נסיבות המקרים עלה החשד כי מדובר בקבוצת אופנועים גדולה שנוסעת בסמוך למקומות מגורים ומשמיעה רעש דמוי ירי בעזרת אגזוזי האופנועים.

אמש נערכו כוחות גדולים של המחוז הצפוני יחד עם משטרת התנועה הארצית (צפון) של אגף התנועה ואם קבלת דיווח על כניסתם לכביש 70 בוצעה חסימה של ציר התנועה ובכך נעצרו במקום 16 אופנועים. כלל האפנועים עוכבו לבדיקת בוחני רכב שם מצאו הבוחנים כי נעשה באופנועים שינוי מכני שיצר רעש דמוי ירי בעת האצת האופנוע. בסיום הבדיקה הורדו מהכביש 16 אופנועים ודוחות אכיפה נרשמו כנגד הנהגים.

בתוך כך, נהג אופנוע שניסה להתחמק מהמחסום המשטרתי, עלה על נתיב הנסיעה הנגדי תוך סיכון ציבור הנהגים שנסעו בכביש, נעצר ויובא הבוקר בפני בית המשפט בבקשת המשטרה להאריך את מעצרו בעבירה של "סיכון משתמשי דרך".

בנוסף. בעקבות תלונות תושבים על רעש מאופנועים וטרקטרונים הגורמים לבהלה, המשטרה פעלה בכבישים 582, 581, 5803, בפעילות נתפסו רכבים משופרים, ומספר אופנועים משתוללים, בפעילות נרשמו 6 דוחו"ת וכלי אחד הושבת.

משטרה מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד