י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
שוב פעם זה קורה

מארגן ועידת סייבר מתבטא נגד ישראל: "שום ילד לא נלקח בשבי"

מספר חברות סייבר הודיעו כי לא ישתתפו בוועידה שאחד ממארגניה התבטא נגד ישראל | לפני שבוע מארגן וועידה אחרת שאמר שצה"ל מבצע פשעי מלחמה פרסם מכתב התנצלות ואולץ להתפטר

מארגן ועידת סייבר מתבטא נגד ישראל: "שום ילד לא נלקח בשבי"
אילוסטרציה. למצולם אין קשר לכתבה צילום: unsplash

מקרה נוסף של מארגן וועידה אנטישמי שיוצא נגד מדינת ישראל באופן פומבי וגורם לסערה. הפעם מדובר בבכיר בכנס הסייבר הידוע 'בלאק האט' (כובע שחור) בשם מוחמד אלדוב שכתב בטוויטר: "לציונים אין בושה כשהם באים להמציא שקרים בוטים כדי להונות אוכלוסיות מערביות ולגנוב את כספי המסים שלהן. שום ילד לא נלקח בשבי ורק הציונים לוקחים ילדים בשבי מזה שנים", כך מתפרסם ב'כלכליסט'.

חברת הסייבר הישראלית דאזז פרסמה הודעה בה נכתב כי "אנו מודאגים מאוד מההתבטאויות האחרונות של מוחמד אלדוב, חבר ב-Black Hat Training Board, ואנו עומדים בתקיפות נגד דברי שטנה וכל צורה של הערות אנטישמיות. בהתחשב בכך שהכנס לא נקט עמדה נגד הצהרות אלו, קיבלנו את ההחלטה להפסיק את השתתפותנו בוועידה, ואנו מחויבים להתרחק מכל ארגון שלא מצליח לגנות התנהגות כזו".

כזכור, לפני כשבועיים פרצה סערה בענף ההייטק הישראלי לאחר שמספר יזמי הייטק מקומיים, שהיו אמורים ליטול חלק בוועידה היוקרתית Web Summit שתתקיים בעיר ליסבון, הודיעו כי הם מבטלים את הגעתם. הסיבה היא שהמארגן, פאדי קוסגרייב, טען כי ישראל עוברת על החוק הבינלאומי ומבצעת פשעי מלחמה.

בסופו של דבר המארגן הוצרך להתפטר לא לפני שהוא פרסם הודעת התנצלות בה נכתב כי הוא כן תומך בזכותה של ישראל להתקיים, הוא מגנה את הטבח הנפשע שבצע ארגון הטרור החמאס וגם יוצא בקריאה לשחרור החטופים. הוא כתב כי "אני מבין שמה שאמרתי, התזמון של הדברים והדרך שבה הם הוצגו גרמו כאב לרבים".

מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד