א' אייר התשפ"ד
09.05.2024
מעשה אבות סימן לבנים

טראמפ ושלושת ילדיו יעידו במשפט הונאה

טראמפ ושלושת ילדיו יעידו בקרוב במשפט הונאה, כך אומר התובע הכללי של ניו יורק. הם מואשמים בהצגת שווא של ערכי נכסי טראמפ ובניפוח הערכות של עושרו של דונלד טראמפ, כדי להשיג תנאים נוחים על הלוואות וביטוח

טראמפ ושלושת ילדיו יעידו במשפט הונאה
מגדלי טראמפ צילום: Pixabay

לאחר יותר מארבעה שבועות של עדויות במשפט ההונאה האזרחי של הנשיא לשעבר דונלד טראמפ בניו יורק, הוא ושלושה מילדיו ייקראו בקרוב להעיד, כך אמרו פרקליטיה של התובעת הכללית של ניו יורק, לטיליה ג'יימס.

הצוות של ג'יימס ציין זה מכבר שטראמפ, דונלד טראמפ ג'וניור, אריק טראמפ ואיוונקה טראמפ, יתנו עדות.

המשפט מתמקד באשמות הקשורות לזיוף רישומים עסקיים, הונאת ביטוח. המדינה מבקשת לפחות 250 מיליון דולר קנס בשל "רווחים שהושגו בצורה לא נכונה" ודורשת להטיל עונשים קשים שיגבילו מאוד את עסקי טראמפ בניו יורק.

הם מואשמים בהצגת שווא של ערכי נכסי טראמפ ובניפוח הערכות של עושרו של דונלד טראמפ, כדי להשיג תנאים נוחים על הלוואות וביטוח. משרדו של ג'יימס אמר שהתוכנית לכאורה הועילה להם בהיקף של מאות מיליוני דולרים.

הנאשמים כולם הכחישו את ההאשמות נגדם והאשימו את ג'יימס ברדיפה פוליטית. דונלד טראמפ האשים את ראשי התביעה שהם "לא הוגנים" ו"משוחדים" נגדו.

הכעס הזה עורר מדי פעם את חמתו של השופט ארתור אנגורון, שקנס פעמיים את טראמפ על הפרת צו איסור פרסום שהוציא אנגורון לאחר שטראמפ פרסם פוסט ברשתות החברתיות נגד פקיד בית המשפט.

איוונקה טראמפ ערערה על הזימון, אך אנגורון פסק נגדה ביום שישי. דונלד טראמפ ג'וניור יגיע לדוכן העדים ב-1 בנובמבר, אריק טראמפ ב-2 בנובמבר, ואיוונקה טראמפ ב-3 בנובמבר.

אם לוח הזמנים הזה יתקיים, דונלד טראמפ עצמו יוזמן להעיד בשבועה ב-6 בנובמבר.

דונלד טראמפ ארצות הברית הונאה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד