כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
לא יישם את תוכנית "ביעור חמץ"

העיתונאי תוקף: "הניצול הציני של בנט של המלחמה עולה מדרגה"

"הגימיקים הנוכחיים של בנט מזכירים את הגימיקים שלו סביב הספר איך לנצח את הקורונה. כולנו זוכרים שלא היה קשר בין הספר לבין התנהלות בנט כראש ממשלה כאשר התפרצה שוב המגפה". כתב התאגיד כותש את בנט בדברי ביקורת נוקבים על התנהלותו במלחמה

בנט ולפיד במליאת הכנסת
בנט ולפיד במליאת הכנסת צילום: דני שם טוב, דוברות הכנסת

"הניצול הציני של בנט של המלחמה עולה מדרגה". כתב המשפט של 'כאן חדשות', אבישי גרינצייג, תוקף את ראש הממשלה לשעבר נפתלי בנט, "אחרי שמיהר לקחת ״אחריות״ על הטבח בכך שהממשלה שלו נפלה בתוך שנה, כעת בנט מפרסם את תכנית ״המצור״ שאומרת לא להיכנס לרצועה. התכנית מתפרסמת לאחר שהכניסה הקרקעית כבר בעיצומה".

לדבריו, "אני לא מסיר ולא מקל מהאחריות של נתניהו וממשלתו, אבל בנט כראש ממשלה נקט בדיוק באותה אסטרטגיה מול החמאס: נתינת גזרים לחמאס, הגדלת מספר הפועלים מעזה שמורשים להיכנס לישראל וכו׳ בתמורה לשקט רגעי. בתקופת בנט ולפיד הייתה אותה הבחנה בין חמאס לג’יהאד האסלאמי כפי שנקט נתניהו".

"העובדה שהחמאס לא פלש לדרום בחסות ההפגנות בתקופת בנט לא נובעת מאיזו אסטרטגיה גאונית של בנט", אומר גרינצייג, "כולנו זוכרים שחייל צה"ל נהרג מטווח אפס על הגדר, לאור אותה מדיניות הכלה והבלגה. בנט לא שונה מהבחינה הזו מנתניהו, לא משנה כמה תוכניות מצור או ספרים הוא יכתוב עכשיו".

"הגימיקים הנוכחיים של בנט מזכירים את הגימיקים שלו סביב הספר איך לנצח את הקורונה. כולנו זוכרים שלא היה קשר בין הספר לבין התנהלות בנט כראש ממשלה כאשר התפרצה שוב המגפה".

"אני מקווה שבטווח הארוך הציבור יעריך את מי שלא מנצל את המלחמה כדי להוסיף לו תמיכה באופן ציני", סיכם וקינח בעקיצה, "אגב, חבל שראש הממשלה בנט לא קרא את תכנית ״ביעור חמץ״ של בנט מערב הבחירות של 2019. היינו יכולים להיות כיום עם עזה מפורזת באופן קבוע".

נפתלי בנט אבישי גרינצייג מלחמת חרבות ברזל עזה חמאס תקיפות בעזה כניסה קרקעית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד