כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
אחרי ההודעה הלילית

יוסי כהן נגד נתניהו: "אחריות מקבלים בתחילת התפקיד, לא במהלכו"

ראש המוסד לשעבר התייחס לאשמה שהטיח ראש הממשלה בשב"כ ובאמ"ן ואמר: "לעם ישראל מגיעה מערכת טובה יותר". על סוגיית החטופים: "אנחנו לא יכולים להמתין בשקט לעסקאות מבלי שנכנסנו לרצועה"

יוסי כהן נגד נתניהו: "אחריות מקבלים בתחילת התפקיד, לא במהלכו"
יוסי כהן צילום: מתוך שידורי ערוץ 12

ראש המוסד לשעבר יוסי כהן התייחס הלילה (ראשון) להודעה של ראש הממשלה בנימין נתניהו כי "כל גורמי הביטחון, כולל ראש אמ״ן וראש שב״כ, העריכו שהחמאס מורתע ופניו להסדרה" ואמר: "אחריות מקבלים בתחילת התפקיד, לא במהלכו".

כהן הוסיף בריאיון לרשת ב': "לעם ישראל לא מגיעות רק תשובות, מגיעה לו מערכת טובה יותר שיודעת להגן על מדינת ישראל בגבולותיה". 

ראש המוסד לשעבר המשיך ואמר: "כל מה שקרה הוא תקלה אחת גדולה וחמורה מאוד. אומרים את זה כל בכירי מערכת הביטחון בקולם ובכתב, והביעו את עוצמת הכישלון המודיעיני והמבצעי". 

כהן התייחס לגוף ההודעה של ראש הממשלה ואמר: "לא רוצה להתייחס לאם היו הערכות כאלה או אחרות. לא ראיתי הערכות מודיעין לגבי חמאס במשך שנתיים וחצי, מאז שסיימתי את תפקידי הקודם". 

על סוגיית החטופים והפעילות הקרקעית של צה"ל בעזה אמר כהן: "אנחנו נמצאים במצב של אין ברירה. אנחנו לא יכולים להמתין בשקט להצעות לעסקאות גדולות או מטפטפות מבלי שנכנסנו לרצועת עזה. צריך לחסל את שלטון חמאס הצבאי על כל זרועותיו, ובמקביל להיות פתוחים וערוכים בנוגע לתיווך לעסקאות עתידיות לשחרור החטופים". 

מלחמת חרבות ברזל בנימין נתניהו יוסי כהן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 18 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד