י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
נחתו במיוחד מצרפת

הישוב מבוא דותן ארגן חתונה לחייל בודד שנשאר בבסיס

תושבי היישוב מבוא דותן שבשומרון ארגנו חתונה חגיגית לחייל בודד שמשפחתו מתגוררת בצרפת ולבחירת לבו. יו"ר הישוב איתן גורמן: "התרגשנו לשמח חתן וכלה בזמנים כ"כ קשים"

הישוב מבוא דותן ארגן חתונה לחייל בודד שנשאר בבסיס
זר כלה צילום: unsplash

גם בשעת המלחמה, תושבי היישוב מבוא דותן בשומרון לא שוכחים את החיילים שמשרתים בבסיסים הסמוכים.

כאשר שמעו על כך שהחייל הבודד יוהן שיש, המשרת בבסיס הצמוד למבוא דותן, צפוי להתחתן עם ארוסתו שרה פרחי, אולם בשל הלחימה החתונה לא תוכל להתקיים במתכונת שתכננו, הם מיהרו לארגן לו חתונה ביישוב.

משפחתו של יוהן נחתה במיוחד מצרפת לחתונה החגיגית במבוא דותן. נוער הישוב בליווי המבוגרים ארגנו את החתונה מקצה לקצה, ממועדון הישוב שהוקצה לאירוע דרך הקמת החופה, סידור המקום ועוד. חבריו של יוהן מהפלוגה הצטרפו ושימחו את החתן והכלה.

הכלה שרה פרחי: "אין לנו מילים, הרגשנו שזו חתונה של כל עם ישראל, הדרך שבה זה אורגן, וגם לשמוע מאנשים נתתם לנו היום חוזק ואור, זה שימח אותנו והשמחה שלנו הייתה של כל עם ישראל, שנזכה לגדול מזה ולראות רק שמחות בעם"

החתן יוהן שיש התרגש גם הוא ואמר: "דווקא בתקופה הזו היה לנו הכי חשוב להתחתן כי המחבלים באו אלינו כדי להרוג אנשים ולהרוס בתים ואנחנו בחרנו בחיים, ובחרנו לבנות בית, לצד לחימה והשמדת האויב זו התשובה הכי טובה לעם ישראל"

יוסי דגן ראש המועצה האזורית שומרון: "מרגש לראות את תושבי מבוא דותן שהתגייסו לארגן חתונה לחייל שנמצא כאן לבדו ונלחם למען כולנו. זו יוזמה של ערבות הדדית ואחדות החשובים כל כך בימים אלו. עם ישראל מתגלה בשיא תפארתו גם בימים קשים אלו. אני מאחל ליוהן ושרה שיזכו לחיים מאושרים יחד בישראל ואולי אפילו בשומרון".

יושב ראש היישוב מבוא דותן איתן גורמן התרגש מהמחווה: "מרגש לראות את הנוער המדהים שלנו שנרתם ומסייע מתחילת המלחמה בכל התחומים והיום הרים חתונה מרגשת מאוד. זכינו שאלה הם ילדינו".

מילואים מלחמת חרבות ברזל חתונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד