ד' אייר התשפ"ד
12.05.2024
תומך טרור וגזען

עובד בית החולים שקילל יהודים -נעצר וצולם כשמאחוריו ההמנון הלאומי

המשטרה עצרה אחד משני עובדים בבית החולים "מאיר" בכפר סבא שצילמו את עצמם בסרטון כשהם מקללים יהודים. השר בן גביר בתגובה: "לפני שיעבור לעבוד בקופת חולים בטורקיה או רמאללה טוב שהוא בחקירה"

עובד בית החולים שקילל יהודים -נעצר וצולם כשמאחוריו ההמנון הלאומי
מסית תומך טרור שנעצר צילום: דוברות המשטרה

עובד בבית החולים מאיר כפר סבא נעצר היום אחרי שקילל יהודים, הוא צולם בתחנת המשטרה כשמאחוריו ההמנון. האיש נעצר הבוקר לאחר שמשטרת כפר סבא פתחה אמש בבדיקת סרטון שהופץ ברשתות החברתיות ובו תיעוד של שני צעירים, המועסקים בבית החולים "מאיר" בכפר סבא, הם צילמו את עצמם כשהם מקללים יהודים, השנייים ביצעו עבירה פלילית של גילויי שנאה ממניע גזעני.

השר לביטחון לאומי בן גביר בירך על המעצר: "כל הכבוד לשוטרים שלנו שהגיעו לתומך הטרור והגזען תוך כמה שעות (זה שקילל יהודים ועובד בבית החולים מאיר). לפני שיעבור לעבוד בקופת חולים בטורקיה או רמאללה טוב שהוא בחקירה ומקווה שיוגש כתב אישום. זו המדיניות שלנו: אפס סבלנות למי שמזדהה עם הנאצים! ידע כל מסית כי משטרת ישראל תגיע אליו ותמצה איתו את הדין".

מפכ"ל המשטרה, רנ"צ יעקב שבתאי ציין: "אני מברך על פעילות מהירה ונחושה לסגירת מעגל ולמעצר המעורבים! כפי שהבהרתי לא פעם מתחילת הלחימה, משטרת ישראל תעמוד כחומה בצורה מול כל גילוי אהדה או הסתה. אפס סובלנות להסתה הפרועה לטרור אפס סובלנות לתמיכה בטרור ובחמאס דאעש"

מפקד מחוז מרכז - ניצב אבי ביטון: "למי ששכח אנחנו נמצאים במלחמה על הבית! מחוז מרכז יטפל בנחישות ובמהירות בכל התבטאות המעלה חשד לתמיכה והזדהות עם ארגוני טרור והסתתה לאלימות. המחוז משקיע רבות בניטור פוסטים מסיתים ונגיע לכל אחד שיאתגר אותנו".

מלחמת חרבות ברזל איתמר בן גביר בית חולים הסתה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד