כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
ממשיך להסתבך

הצרות החדשות של מנכ"ל הוועידה האנטישמי

לאחר שמנכ"ל תערוכת היי-טק נאלץ להתפטר בעקבות ציוץ בו האשים את ישראל בפשעי מלחמה, כעת בעלי המניות דורשים ממנו למכור את אחזקותיו בחברה

הצרות החדשות של מנכ"ל הוועידה האנטישמי
אילוסטרציה צילום: unsplash

לפני כשבוע פאדי קוסגרייב, מנכ"ל Web Summit, תערוכת ההיי-טק מהגדולות בעולם הודיע על התפטרותו לאחר שחברות רבות גדולות ומשפיעות כמו גוגל, מטא, אמזון, אינטל וסימנס הודיעו על פרישתן בשל ציוץ שפרסם בו האשים את ישראל בפשעי מלחמה בעזה.

אלא שכעת מתברר כי גם ההתפטרות הזו אינה מסיעת למצבו. אתר 'בלומברג' דיווח אמש (שבת), כי שניים מהמייסדים של הוועידה דרשו מקוסגרייב למכור להם את מניותיו בחברה בשל הנזק שהוא גורם בציוציו האנטישמיים. שני המייסדים, דיוויד קלי ודייר היקי, שיגרו מכתב לדירקטוריון של החברה בו הם טוענים כי המשך המצב הנוכחי בו לפאדי קוסגרייב, מניות בחברה, מהווה סכנה לעתיד העסק.

כזכור, התערוכה תוכננה להתקיים בחודש הבא בעיר ליסבון שבפורטוגל. גם שגרירות ישראל בפורטוגל וכמה חברות ישראליות הודיעו כי ייעדרו מהכנס. אמנם קוסגרייב פרסם התנצלות על דבריו, אולם בעקבות פרישת החברות הגדולות הוא נאלץ להתפטר. מארגני הכנס הודיעו שהתערוכה תתקיים כמתוכנן, וכי בהקדם ימונה מנכ"ל חדש ל'ווב סומיט'.

מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד