י"א אייר התשפ"ד
19.05.2024
יגיע קרוב ללבנון ולישראל

דיווח: כוח של חיילי מרינס נמצא בדרכו למזרח הים התיכון

כוח של חיילי מרינס נמצא בדרכו למזרח הים התיכון. המשחתת שעליה נמצאים הלוחמים נמצאת כרגע בים האדום. המטרה למקם את המשחתת באזור לבנון

דיווח: כוח של חיילי מרינס נמצא בדרכו למזרח הים התיכון
ספינת מלחמה צילום: Pixabay

כוח מרינס אמריקאי נע לעבר מזרח הים התיכון, כך לפי שני גורמים רשמיים ששוחחו עם ה-CNN על רקע החששות שהמלחמה בעזה מתרחבת לסכסוך אזורי.

הכוח נמצא במימי המזרח התיכון בשבועות האחרונים על ספינת מלחמה שהחלה לעשות את דרכה לעבר תעלת סואץ בסוף השבוע שעבר, כך אמרו גורמים רשמיים. החיילים נמצאים כעת בים האדום וצפויים להגיע בקרוב למזרח הים התיכון.

המהלך יקרב את יחידת הנחתים ללבנון ולישראל בזמן שארה"ב מזהירה את אזרחיה לעזוב את לבנון. אחד התפקידים של כוח המרינס הוא לעזור לאזרחים להתפנות ממקומות לחימה.

כזכור ביום שלישי האחרון מסר הבית הלבן כי יהיה זה "בלתי זהיר וחוסר אחריות" לא לתכנן פינוי אפשרי של אזרחים אמריקאים מהמזרח התיכון, כולל ישראל ולבנון. אבל בזמנו דובר המועצה לביטחון לאומי, ג'ון קירבי, אמר: "אנחנו לא בנקודת ביצוע כרגע".

אבל ביום שישי, כשישראל הרחיבה את המבצע הקרקעי שלה בעזה, שגרירות ארה"ב בביירות קראה שוב לאמריקאים "לעזוב עכשיו", והזהירה שהזמן הטוב ביותר לעזוב מדינה הוא "לפני משבר".

 

מלחמה מלחמת חרבות ברזל לבנון ארצות הברית חמאס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד