י"ג אייר התשפ"ד
21.05.2024
"הם רק ילדים"

אשתו וילדיו נחטפו לעזה: האבא פנה לחמאס דרך התקשורת הבריטית

הייסורים של האבא שחמאס חטף את אשתו וילדיו. עוגת יום ההולדת של הילדה עדיין במקרר ממתינה להם. האב שבור הלב אמר: "הם רק ילדים ומעולם לא פגעו באף אחד" כשהוא מקווה שהתחנונים יגיעו לאוזני המרצחים בעזה

אשתו וילדיו נחטפו לעזה: האבא פנה לחמאס דרך התקשורת הבריטית
הטבח בכפר עזה צילום: אדי ישראל, פלאש 90

אב שחזר הביתה ליום הולדתה של בתו מצא כי כל שלושת ילדיו ואשתו נעלמו, הם נחטפו על ידי חמאס. אביחי ברודץ בן 42, היה רחוק מהקיבוץ בו שהתה המשפחה כשמחבלים יצאו מעזה ב-7 באוקטובר.

הוא גילה כי אשתו הגר בת ה-40 וילדיהם יובל בן השמונה ואוריה בן הארבע נעדרים יחד עם עופרי שהיתה אמורה לחגוג את יום הולדתה העשירי למחרת.

בניסיון לא לוותר על התקווה, הוא אמר שהעוגה שלה נשארה במקרר, מוכנה למסיבה כשהיא סוף סוף תשתחרר.

הוא אמר כי חמאס מנוסה בתקשורת וכנראה עוקב אחר העיתונות הבינלאומית, הוא פנה ישירות לחוטפי משפחתו דרך ה'סאן' הבריטי. בתפילה שזה יגיע לקבוצת הטרור, אמר: "בבקשה, אל תפגעו בהם, טפלו בהם ובבקשה, שחררו אותם. אתם יכולים להסתכל בעיניים של הילדים שלי ולדעת שהם חפים מפשע. הם רק ילדים ומעולם לא פגעו באף אחד. לא מגיע להם להיות במצב הזה. אם אתם מסתכלים בעיניים שלהם אני יודע שאתם יודעים מה הדבר הנכון לעשות".

הוא אמר על אשתו: "כל הקיבוץ מתגעגע אליה ומאחל שתחזור במהרה. היא חזקה ואני יודע שהיא תישאר ביחד בשביל הילדים והם גם ידאגו לה". הוא המשיך: "יש לי את המשימה הזו להחזיר אותם. אני נשאר מרוכז בזה וכולם נותנים לי המון כוח. אני כל כך מתגעגע לאשתי ולילדים שלי ואני רוצה אותם בחזרה".

עזה כפר עזה חמאס מלחמת חרבות ברזל בריטניה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד