כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
לא מרוצים מההתנהלות

שתי דמויות בכירות החליטו לעזוב את מטה החטופים

שתי דמויות בכירות עם ניסיון בטחוני ומשא ומתן לשחרור שבויים, החליטו לעזוב את מטה החטופים והנעדרים בשל ההתנהלות שאינה לרוחם ובאוזני התקשורת הם מותחים ביקורת חריפה על נתניהו ועל נוספים

שתי דמויות בכירות החליטו לעזוב את מטה החטופים
יונתן זינדל, פלאש 90

יעקב פרי ודוד מידן, שתי דמויות בכירות מאוד במטה החטופים והנעדרים החליטו לעזוב את המטה ולקחת שני צעדים אחורה. מידן בשיחות סגורות מותח ביקורת חריפה על ראש הממשלה בנימין נתניהו ועל ראש המטה דודי זלמנוביץ. כך דווח ב'חדשות 13'.

לדבריו של מידן, זלמנוביץ משתף פעולה עם נתניהו, מאפשר לדמויות מטעמו של נתניהו להיות נוכחים בפגישות עם משפחות החטופים במקום שיהיו בחדר עוד משפחות, נותן למשפחות מסויימות להיות בשיחות עם ראש הממשלה ועוד.

בנוסף מידן טוען כי לא ייתכן שנתניהו לא נפגש עם משפחות כל החטופים בחדר אחד וכי הוא חושש כי הם ימתחו עליו ביקורת.

כמו כן דווח באותה נשימה כי בכירים במטה גם מתחו ביקורת על גל הירש על כך שהוא זה שבחר את משפחות החטופים לפגישה עם גלנט ולא המשפחות עצמן.

לעומת זאת, יש לפחות אב אחד שבתו חטופה שדווקא משבח את עשייתו של הירש. כך שניתן להבין מהדיווח שהכל מפוזיציה והירש נרדף כבר שנים רבות על ידי מערכת המשפט והתקשורת. מדובר ביעקב ארגמני, אביה של נועה שחטופה בעזה שאמר בראיון אתמול לרדיו 103fm: "המטה של גל הירש צמוד אלינו ועושה עבודת קודש. אני משוחח איתו באופן אישי, הוא יודע מהי חומרת המצב".

אגב יצוין כי שתי הדמויות הבכירות שעזבו, יעקב פרי, ראש השב"כ לשעבר ושר לשעבר מטעם מפלגת 'יש עתיד', דוד מידן היה אחראי שבויים ונעדרים שניהל את המו"מ לשחרורו של גלעד שליט.

מלחמת חרבות ברזל גל הירש בנימין נתניהו יעקב פרי מטה משפחות החטופים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד