י"א אייר התשפ"ד
19.05.2024
"אני שומר עליכם"

המסר של ראש השב"כ לעובדי הארגון: "לא להתייחס"

לאחר הציוץ של נתניהו שנמחק, המסר שעבר אתמול מראש השב"כ לכל העובדים והגמלאים הוא לא להתייחס ולא להגיב לדברים. "אני שומר עליכם", מסר ראש השב"כ לעובדי הארגון

המסר של ראש השב"כ לעובדי הארגון: "לא להתייחס"
נתניהו עם ראש השב"כ רונן בר צילום: לע"מ

כיממה לאחר הציוץ של ראש הממשלה בנימין נתניהו, שהאשים את ראשי מערכת הביטחון בכך שלא התריעו מפני מלחמה, ראש השב"כ רונן בר העביר אתמול (ראשון) מסר לכל העובדים והגמלאים של הארגון. "לא להתייחס, לא להגיב, אני שומר עליכם", אמר.

על פי דיווח בחדשות 12, בר הוסיף: "העיניים לעזה. יחד עם צה"ל, יש לנו יותר ממאתיים חובות ומשימה לאומית להשלים". בשב"כ סירבו להתייחס לנושא.

בלילה שבין שבת לראשון, ראש הממשלה נתניהו העביר את האחריות לטבח בדרום בבוקר שבת שבו פרצה המלחמה – לראשי אמ"ן והשב"כ. "בניגוד לטענות השקריות, בשום מצב ובשום שלב לא ניתנה התרעה לראש הממשלה נתניהו על כוונות מלחמה מצד החמאס", כתב.

"להיפך, כל גורמי הביטחון, כול ראש אמ"ן וראש השב"כ, העריכו שחמאס מורתע ופניו להסדרה", הוסיף נתניהו. "זאת ההערכה שהוגשה פעם אחר פעם לראש הממשלה ולקבינט על ידי כל גורמי הביטחון וקהילת המודיעין".

לאחר שהציוץ עורר סערה, נתניהו מחק אותו והתנצל: "טעיתי. דברים שאמרתי בעקבות מסיבת העיתונאים לא היו צריכים להיאמר ואני מתנצל על כך. אני נותן גיבוי מלא לכל ראשי זרועות הביטחון. אני מחזק את הרמטכ״ל ואת מפקדי וחיילי צה״ל שנמצאים בחזית ונלחמים על הבית. יחד ננצח".
רונן בר בנימין נתניהו מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד