כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
טרגדיה נוראה

מחריד: בדרך לכולל, אוטובוס התדרדר ומחץ אותו למוות

טרגדיה נוראה בבני ברק אברך הכולל הצעיר הרב נתנאל רפאל ארביבו זצ"ל נמחץ למוות והותיר אחריו אלמנה ושני תינוקות רכים • האחד בן שנה וחצי ואחיו בן חצי שנה • ההערכה: הפיצויים יהיו מזעריים מאחר והמנוח היה אברך כולל עם הכנסה נמוכה מאוד • צורך דחוף בעזרת הציבור

מחריד: בדרך לכולל, אוטובוס התדרדר ומחץ אותו למוות
הרב ארביבו זצ"ל צילום: באדיבות המצלם

זעזוע נורא בכל תפוצות הציבור החרדי לנוכח התאונה המחרידה שבה נהרג אברך הכולל הצעיר הרב נתנאל רפאל ארביבו זצ"ל, אברך צדיק ועניו ששקד על התורה והעבודה, ונמחץ למוות בעודו צועד לבית תלמודו.

לתרומה ל-2 התינוקות היתומים הקליקו כאן>>>

בעודו צועד ברח' קהילות יעקב בבני ברק, התחוללה תאונה בה היו מעורבים שני אוטובוסים ומספר כלי רכב. בעקבותיה התדרדר אחד האוטובוסים ומחץ את הרב נתנאל רפאל ארביבו, בן ה-25. מותו של רבי נתנאל רפאל ארביבו נקבע בו במקום.

הותיר אחריו את אשתו, אבישג שהפכה לאלמנה צעירה, ולה שני יתומים רכים. האחד בן שנה וחצי, ואחיו הצעיר ממנו בן חצי שנה בלבד.

התאונה הקשה התחוללה לנגד עיניהם של רבים מהעוברים והשבים ברחוב, והותירה רושם קשה מאוד בציבור.

הצער הנורא על אובדן החיים רק מתגבר שמחלחלת התובנה שהמשפחה הקטנה והצעירה נותרה מיותמת, היתומים הקטנטנים יגדלו ללא אב, ובתנאים כלכליים לא פשוטים בכלל.

מקורבים למקרה מספרים שהזוג וילדיהם התגוררו בדירה שכורה, והתקיימו ממלגת לימודים צנועה מאוד.

כמו כן, ההערכה של המומחים שבדקו את הנתונים היא שהפיצויים שיינתנו לאלמנה והיתומים בגין אובדן החיים המזעזע הזה, יהיו מזעריים.

"מקובל בבתי המשפט להחשיב את הפיצויים לפי מה שהמנוח היה מרוויח לפרנסתו", מסביר עורך דין מומחה בתביעות נזיקין, "את הסכום של הרווח החודשי מכפילים לפי מספר החודשים כביכול היה המנוח חי אמלא הטרגדיה שגדעה את חייו, וזה הסכום שנדרש הגורם האחראי לשלם למשפחה.

"במקרה זה, הכנסתו של הרב ארביבו היתה מינימלית כאברך כולל, ולכן הפיצויים צפויים להיות נמוכים במיוחד".

בני המשפחה והידידים של המנוח ז"ל, פנו לרבני העיר ומנהיגי הציבור שליט"א, שהמליצו בכל פה להקים קרן לעזרה וסיוע לאלמנה הטרייה והיתומים הרכים.

"חייבים לתת להם בסיס כלכלי, ממש את מינימום ההכרחי, כדי שהמשפחה תוכל להתקיים, כדי שהילדים האלו לא יגדלו בעוני ובמחסור חלילה וחס", אומרים העוסקים במצווה החשובה, "עם ישראל תמיד ידע לחוס ולרחם על יתומים ואלמנות, על אחת כמה וכמה בכזה מקרה טראגי, שבכוחו להמיס כל לב, בוודאי שצריכים אנו להתאמץ בכל הכח כדי להעמיד להם קרן עזרה וסיוע".

לתרומה ל-2 התינוקות היתומים הקליקו כאן>>>

קופת העיר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד