י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
רייך אסלאמיסטי שיעי

שגריר ישראל באו"ם: "הצוות שלי ואני נענוד טלאי צהוב על בגדינו"

שגריר ישראל לאו"ם, גלעד ארדן נאם הלילה נאום עוצמתי בדיון החירום של מועצת הביטחון בנושא המלחמה בעזה והמצב ההומניטרי ברצועה. הדיון כונס עקב בקשת איחוד האמירויות. "כשתינוקות יהודיים נשרפו באושוויץ העולם שתק, היום תינוקות יהודיים נשרפו בבארי על ידי החמאס הנאצי והעולם שוב שותק"

שגריר ישראל באו"ם: "הצוות שלי ואני נענוד טלאי צהוב על בגדינו"
מבצע חרבות ברזל - היום הראשון צילום: צלמי פלאש90

שגריר ישראל באו"ם תקף הלילה בחריפות את חברות המועצה באו"ם: "אם המועצה הזו הייתה מתכנסת בזמן מלחמת העולם השנייה היא הייתה עוסקת ודנה בעיקר בכמות הדלק והחשמל שיש לנאצים ולא בצורך להשמידם". השגריר הבהיר לחברות המועצה: "מדינת ישראל חזקה ולא נעצור עד שנרסק את חמאס ונשיב את החטופים".

השגריר הביע התנגדות חריפה לכל סוג של הפסקת אש והציג את ההשוואה בין המשטר הנאצי ויחידות המוות שלו למשטר האיראני וארגוני הטרור הפועלים מטעמו.

השגריר ארדן תקף בחריפות את השתיקה המחרידה של מועצת הביטחון, לנוכח הזוועות שביצעו מחבלי חמאס הנאצים: "כשסבא שלי וילדיו נשלחו לאושוויץ, העולם שתק. כשאשתו ושבעת ילדיהם נשלחו לתאי הגזים, העולם שתק. כשהגופות שלהם נשרפו לצד מיליוני תינוקות יהודיים, העולם שתק. היום אחרי שתינוקות יהודיים שוב נשרפו בחיים, מועצת הביטחון שותקת. חלקכם לא למדתם דבר בשמונים השנים האחרונות! חלקכם שכחתם למה נוסד האו"ם. אז אני אזכיר לכם. מהיום והלאה, בכל פעם שתסתכלו עליי אתם תיזכרו. תזכרו מה זה לשתוק למול הרוע. בדיוק כמו סבא וסבתא שלי, וסבים וסבתות של מיליוני יהודים, מעתה ואילך, הצוות שלי ואני נענוד טלאי צהוב על בגדינו. אנחנו נישא את הטלאי הצהוב בגאווה ובעוצמה, עד שהמועצה תתעורר ותגנה את הזוועות של חמאס. אנחנו נישא את הטלאי הצהוב כתזכורת לכך, שנשבענו להילחם כדי להגן על עצמנו NEVER AGAIN, זה עכשיו".

השגריר ארדן והצוות עם טלאי צהוב

נאומו המלא של השגריר

סבי, חיים, היה חקלאי. הוא גר בכפר קטן בטרנסילבניה עם אשתו ברכה ושמונת ילדיהם היפים. אבל לפתע, באביב 1944, הכפר הקטן חדל להתקיים. הקהילה שלהם נמחקה. הנאצים הכריחו את חיים, ברכה וילדיהם לעלות על קרונות בקר שנסעו לאושוויץ. כשהגיעו לשם נרצחו ברכה ושבעה מילדיהם - פרל, צבי, שרה, הודיה, לאה, הניה ומרדכי התינוק הקטן - בתאי הגזים והפכו לאפר.

הסיפור של סבי הוא סיפור אימה של תקופה אחרת. של תקופה רחוקה של שנאה בלתי נתפסת. תקופה שעד לפני שלושה שבועות אמרנו עליה 'לעולם לא עוד'. אבל 'לעולם לא עוד׳ קרה שוב.

הכפרים בדרום ישראל שאליהם פלשו מחבלי חמאס, היו כפרים חקלאיים שלווים, בדיוק כמו הכפר של סבי בטרנסילבניה. כמו אז, קהילות שלמות הושמדו - רק שהפעם הרוצחים היו מחבלים נאצים של חמאס. משפחות ישראליות שלמות הפכו לעשן ואפר, לא שונה משל שפגשה משפחתו של סבי באושוויץ. אבל האכזריות של הפשעים היא לא הדבר היחיד שחולקים המחבלים הנאצים והברבריים של חמאס עם הנאצים הגרמנים.

לשניהם גם אידיאולוגיה משותפת. חוליות המוות הנאציות של איינזצגרופן היו מחויבות להשמדת היהודים, בדיוק כמו שמחבלי הנוכבה של חמאס מחויבים להשמדת היהודים וישראל. הנאצים חיפשו יודנריין – אירופה ללא יהודים, בדיוק כפי שחמאס מחפש יודנריין ישראל. חמאס, הם נאצים מודרניים - מהאלימות הבלתי אנושית המחרידה שלהם ועד לאידיאולוגיה שלהם הקוראת להשמדת היהודים.

חמאס אינו מחפש "פתרון" לסכסוך. הם לא מעוניינים בדיאלוג. הפתרון היחיד בו חמאס מעוניין הוא הפתרון הסופי – השמדת העם היהודי. עם זאת, איסמעיל הנייה - מנהיג חמאס - אינו אדולף היטלר. הוא לא הפיהרר. הוא לא המנהיג של כת המוות הזו, הרוצה לשלוט בעולם. את התפקיד הזה ממלא המנהיג העליון של איראן, האייתוללה חמינאי צמא הדם.

הרייך השלישי של היטלר רצה ליצור אימפריה של אלף שנים המשתרעת על פני יבשות, בדיוק כפי שחמינאי רואה בעיני רוחו את ההגמוניה השיעית הרדיקלית שלו משתרעת על פני האזור ומעבר לו. משטר האייתוללות הוא המשטר הנאצי, והצבא שלהם כולל את חמאס, הג'יהאד האסלאמי הפלסטיני, חיזבאללה, החות'ים, משמרות המהפכה ועוד ג'יהאדיסטים. במקום לצעוק "סייג הייל", האיסלאמיסטים הנאצים הרדיקליים האלה צועקים, "מוות לישראל! מוות לאמריקה! מוות לאנגליה!".

בדיוק כמו המשטר הנאצי, משטר האייתוללות זורע מוות והרס בכל מקום בו הוא נוגע. בדיוק כפי שהצרפתים תחת וישי, או האיטלקים תחת מוסוליני, תושבי עזה, לבנון, תימן וסוריה, סובלים משפיכות דמים וטרור בידי הכוחות הנאצים הג'יהאדיסטים של איראן.כמו הסבל של תושבי לונדון במהלך מלחמת הבזק, אזרחים אוקראינים נרצחים באמצעות רחפנים איראניים. כמו ידו הארוכה של הוורמאכט, החות'ים, עם גב איראני, תוקפים את ערב הסעודית ואת איחוד האמירויות, ואלבניה נפגעה מהתקפות סייבר איראניות ללא התגרות מוקדמת. המשטר הנאצי האסלאמי של איראן אחראי לסיוע לטרוריסטים ברחבי העולם ופועל להשמדת כל ערך שיקר לעולם המערבי.

היום העולם צופה בעלייתו של רייך אסלאמיסטי שיעי, אך בדיוק כמו עליית הנאציזם, העולם שותק. שתיקה מחרישת אוזניים. גם אם תמשיכו לקרוא לכינוס החירום הזה 'המצב במזרח התיכון והשאלה הפלסטינית' זה לא יהפוך את זה לנכון. הדיון הזה עוסק במצב במזרח התיכון ובאיום האיראני! זה לא קשור לפלסטינים!

לפני שלושה שבועות, האנושות ראתה את חוליות המוות של חמאס-איראן בפעולה. כמו באבי יאר, הם השמידו יהודים במאות. מחבלי חמאס הנאצי חתכו את בטנה ההריונית של אישה, הוציאו את עוברה ודקרו אותו לנגד עיניה של אמו בעודה בחיים. אך למרות זאת, מועצת הביטחון עדיין לא גינתה את חמאס על רצח מכוון של אזרחים ישראלים.

למעלה מ-250 אלף אזרחים ישראלים חפים מפשע נעקרו מבתיהם מאז החלה המלחמה. מיליוני ישראלים חיים תחת ירי רקטות ללא הבחנה, הן בדרום והן בצפון, מידי חמאס, חיזבאללה וג'יהאדיסטים אחרים. האם למועצה הזו אין מה להגיד על זה? האם זה לא גם חלק מ"המצב במזרח התיכון"?

חברי מועצה נכבדים, כשסבי חיים וילדיו נשלחו לאושוויץ, העולם שתק. כשהתינוקות שלו נשלחו לתאי הגזים, העולם שתק. כשגופותיהם נשרפו לצד מיליוני ילדים יהודים אחרים, העולם שתק. היום, לאחר שתינוקות יהודים תמימים נשרפו חיים, המועצה הזו עדיין שותקת. חלקכם לא למדתם דבר ב-80 השנים האחרונות. חלקכם שכחתם מדוע הגוף הזה הוקם. אז אני אזכיר לכם. מהיום והלאה, בכל פעם שתסתכלו עליי אני אזכיר לכם. תזכרו מה זה לשתוק למול הרוע.

בדיוק כמו סבא וסבתא שלי, וסבים וסבתות של מיליוני יהודים, מעתה ואילך, הצוות שלי ואני נצמיד טלאי צהוב לגופנו. אנחנו נצמיד את הטלאי הזה עד שהמועצה תתעורר ותגנה את הזוועות של חמאס. אנחנו הולכים עם הטלאי הצהוב כסמל לגאווה. תזכורת חיה לכך שנשבענו להשיב מלחמה כדי להגן על עצמנו NEVER AGAIN, זה כאן ועכשיו.

חברי מועצה, נוכח שתיקת האו"ם, אויבינו הפכו נועזים. הם ראו שהמועצה הזו אפילו לא מגנה את הרוצחים הנאצים. הם ראו את העצרת הכללית של האו"ם מריעה למאמצים למנוע מאיתנו להגן על עצמנו. הם שמעו את המזכיר הכללי מביע הבנה לטבח הנאצי.

זו הסיבה שאנחנו רואים היום את העלייה הקיצונית ביותר בשנאת היהודים, מאז חוקי נירנבורג ותוצאותיהם. האנטישמים קיבלו כוח. כעת הם יודעים ששחיטת יהודים במיטותיהם נתקלת בשתיקה. הם היו כל כך נלהבים מהשתיקה ומחוסר המעש של הארגון הזה שהם לא יכולים לחכות לשחוט יהודים בעצמם.

קריאות ל״השמדת היהודים בגז״ נשמעות בסידני. ניתן לשמוע מזמרים לפלסטין של יודנריין, "מהנהר לים" מקליפורניה לניו יורק. קריאות קרב איסלאמיסטיות נגד יהודים נשמעות בלונדון, בריסל ופריז. שדה תעופה בדאגסטן, רוסיה, הוצף על ידי תומכי טרור איסלאמיסטים שחיפשו אחר יהודים לעשות לינץ'. בדיוק כפי שקרה כשהנאצים התחילו את השתוללותם! וגם אז - העולם שתק.

תבינו איפה אנחנו נמצאים עכשיו. תבינו את משקלו של הרגע הזה. תפנימו שהעולם עומד על פרשת דרכים, בדיוק כפי שהיה בשנות ה-30. האם מועצה זו תנקוט בגישתו של צ'מברליין - לפייס את הנאצים ואת אוהדיהם - או האם המועצה הזו תנקוט בגישתו של צ'רצ'יל - להילחם ברוע בדם, בעמל, בדמעות ובזיעה.

ישראל בחרה. הותקפנו על ידי נאצי חמאס. הראו לנו ששנאת יהודים רצחנית לא מתה עם היטלר, היא בעבעה וגדלה, עד שהיא פלשה למולדתנו.
אבל ההבדל בין 1939 להיום, הוא שכיום יש ליהודים מדינה חזקה וצבא חזק. אנחנו לא חסרי הגנה. אנחנו אריות יהודה ואנחנו נתגונן בפני אלה שמבקשים להשמיד אותנו.

בימים שקדמו לטבח ה-7 באוקטובר ואחריו, המשיך הפיהרר חמייני להפיץ את אידיאולוגיות רצח העם הארסיות שלו בעולם. הוא צייץ על קץ ישראל. הוא אמר שמי שינרמל את היחסים עם ישראל יפסיד. הוא טען שישראל גוססת. וביום הטבח הוא קרא לחיסול ישראל לצד סרטון של ישראלים נסים על נפשם בזמן שהאיינזצגרופן של חמאס שלו ריססו אותם במקלעים אם להיטלר היה חשבון טוויטר, הוא היה נראה בדיוק כמו זה של חמינאי. באופן מזעזע, למרות הנאציזם והאידיאוליה הבוטה של הרייך האסלאמי של איראן, המזכיר הכללי ופקידי האו"ם עדיין נפגשים עם פקידים איראנים מבלי לומר מילה אחת של גינוי על תמיכתם ברצח עם.

המזכ"ל פרש את השטיח האדום לשר החוץ הנאצי האיראני כאן בבניין הזה ממש בשבוע שעבר, ונראה מחויך ולוחץ את ידו ספוגת הדם. המזכ"ל גוטרש, מלבד מילים ריקות ששולמו כמס שפתיים לצורכי תקשורת, לא דרש בפומבי ממחבלי דאעש-חמאס לאפשר לצלב האדום לכל הפחות לאמת סימן חיים של בני הערובה - כדי להתנות שבלי כזה צעד, חמאס יישא באחריות למצב ההומניטרי בעזה. איך זה יכול להיות? מדוע הצרכים ההומניטריים של תושבי עזה הם הנושא היחיד שכולכם מתמקדים בו? האם זה לא המינימום שיש לדרוש מהמפלצות האלה? איפה הקול של המועצה הזו?

מחבלי חמאס הנאצי בילו את שש עשרה השנים האחרונות בשלטון בעזה, התעללו בפלסטינים ושחטו את כל מי שמתנגד להם. כאשר חמאס תפס את השלטון בעזה ב-2007, הם רצחו מאות מאנשי הרשות הפלסטינית ברחובות. הם משתמשים באנשים שלהם כמגנים אנושיים, בונים בסיסי טרור מתחת לבתי חולים ומשגרי טילים ליד בתי ספר. הם אוגרים לעצמם ציוד רפואי, מזון ודלק, כאשר המשאבים הללו היו יכולים להועיל לאנשיהם. המנהיגים שלהם חיים בפאר בדוחא ובאיסטנבול, בזמן שהאנשים שלהם חיים בעוני. מחבלי דאעש של חמאס פועלים בתוך ומתחת לבתי חולים, כולל בית החולים שיפא, שבו שוכן מרכז הפיקוד שלהם.

חמאס מונע מעזה לצאת משדה קרב פעיל, על ידי יציאה דרומה. חמאס מחזיק בסמוך למעבר רפיח כחצי מיליון ליטר דלק. בכל דיון על מחסור בדלק, דרישותיכם צריכות להיות מופנות לחמאס! ישראל אישרה עשרות משאיות של סחורות הומניטריות - כולל מזון, מים ואספקה רפואית. אבל ישראל מסרבת לספק לאויב - חמאס - כל סיוע, בהתאם לחוק הבינלאומי. חמאס הוא שורש המצב בעזה! ובכל זאת אתם ממשיך להתעקש לקרוא לפגישה זו דיון בשאלה "הפלסטינית"?! האם מישהו כאן יכול לתת תשובה ל"שאלה הפלסטינית" כל עוד חמאס שולט בעזה? זה ראוי לגינוי.

מי שקורא להפסקת אש מיידית מבקש בסופו של דבר לקשור את ידיה של ישראל ולשמור על שלטון חמאס בעזה. האם זה העתיד שאתה רוצה עבור תושבי עזה?

אני מצטער לומר, אבל אם המועצה הזו הייתה קיימת ב-6 ביוני 1944, האם הייתם דנים בכמה חשמל ודלק יש במינכן, כאשר בעלות הברית התקרבו לחופי נורמנדי? מועצה זו הייתה מנהלת דיונים על מספר ההרוגים של גרמנים לעומת רצח של אזרחים בריטים. המועצה הזו הייתה קוראת להפסקת אש לפני שהרוסים ישתלטו מחדש על סטלינגרד.

כולנו מכירים את כוונות החמאס. וכולנו יודעים שאם תינתן להם הזדמנות נוספת, הם יבצעו זוועות כאלה שוב, שוב ושוב, ושוב, בקנה מידה הרבה יותר גדול. אולם ארגון זה, שהוקם בעקבות השואה, אינו מצליח לפעול על פי עקרונותיו המכוננים. מה הפירוש של הפסקת אש? זה אומר לקשור את ידיה של ישראל מלהגן על עצמה. זה לא שונה מביטול יום ה-D ב-1944. ישראל לא תחיה עוד עם נאצים אכזריים בגבולותיה. לא יהיו לנו חוליות מוות של דאעש-חמאס שיפלשו שוב למולדתנו.

המבצע של ישראל בעזה אינו תגובה ל-7 באוקטובר. זוהי פעולה של הגנה עצמית כדי להבטיח את עתידנו. כשם שבעלות הברית עמדו יחד כדי להציל את העולם מרשע, היום ישראל עומדת עם בעלות בריתה כדי להציל את העולם מרשע המאיים על קיומנו.

אדוני הנשיא, עם ישראל חזק. אי אפשר לשבור. ואנחנו לא הולכים לשום מקום. רבים ניסו להשמיד אותנו - הבבלים, היוונים, הרומאים והנאצים ועוד. אבל אף אחד לא הצליח. הרייך האיראני לא יהיה שונה! ישראל תנצח. נחזיר את בני הערובה שלנו הביתה. ואזרחי מדינת היהודים יחיו בשלום ובחופש.
תודה, אדוני הנשיא.

חמאס איראן נאצים היטלר מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד