ז' אייר התשפ"ד
15.05.2024
כך מתכוננת ישראל לחקירה

האישום ששוקל בית הדין הבינלאומי בהאג להטיל על חמאס

בבית הדין הבינלאומי בהאג התקבלו חומרים רבים המעידים על מעשי הטבח שביצע חמאס בתושבי עזה ושוקלים להטיל עליהם את דרגת האישום הגבוהה ביותר שבה הואשמו הנאצים. גם ישראל מגבשת את החומר שלה לקראת חקירת הלחימה בעזה

טסלה
טסלה צילום: אריק מרמור, פלאש 90

בית הדין הבינלאומי שוקל להכריז על הטבח הברברי שביצע חמאס בתושבי עוטף עזה, רצח עם ולהטיל עליו את דרגת האישום הגבוהה ביותר בחוק הבינלאומי שבה הואשמו הנאצים. כך מדווח הפרשן הצבאי של גלי צה"ל, אמיר בר שלום.

ארגונים ישראלים ויהודים העבירו בשבועות האחרונים חומרים רבים לתובע הכללי של בית הדין שהגיע ביום ראשון לביקור ברפיח שבדרום רצועת עזה.

לצד זאת בישראל מתכוננים לחקירת בית הדין את פעולות צה"ל, בשל מספרם הגבוה של הנפגעים הפלסטיניים.

לכל מטרה שהותקפה באופן מתוכנן צורפה חוות דעת משפטית המסבירה מדוע מדובר במטרה לגיטימית - נוהל שגובש אחרי מבצע 'עופרת יצוקה' בשנת 2009.

בנוסף בישראל מכינים תיק ובו כל האזהרות שהועברו לאזרחים, לבתי החולים ולמוסדות ציבוריים בהם מסתתר חמאס, יחד עם חומר מודיעיני שמצביע על השימוש שעושה חמאס במבנים שבהם אזרחים כמגן אנושי.

לפי משרד הבריאות הפלסטיני, מניין ההרוגים מתקיפות צה"ל מאז תחילת המלחמה עומד על 8,121. בדוח היומי של הפלסטינים צוין כי 8,005 בני אדם נהרגו ברצועת עזה, ו-116 בגדה המערבית. 20,242 נפצעו בעזה, וכ-2,000 בשטחי הפלסטינים ביהודה ושומרון.

מלחמת חרבות ברזל נאצים חמאס בית הדין הבינלאומי בהאג

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד