כ"ג אייר התשפ"ד
31.05.2024
ממשיכים בלחץ הבינלאומי

ראש ממשלת קנדה נפגש עם משפחות שיקיריהן נחטפו

בני משפחות של הנרצחים והחטופים שנמצאים בקנדה, נפגשו היום עם ראש ממשלת קנדה ג'סטין טרודו ועם יושב ראש הפרלמנט גרג פרגוס. בפגישות ביקשו בני המשפחות סיוע במאמצים לשחרר את החטופים שנמצאים בעזה

עזה
עזה צילום: באדיבות המצלם

בני משפחות של הנרצחים והחטופים שנמצאים בקנדה במשלחת הסברה מטעם משרדי התפוצות, החוץ ומנהלת עמ"י נפגשו היום עם ראש ממשלת קנדה ג'סטין טרודו ועם יושב ראש הפרלמנט גרג פרגוס. בפגישות ביקשו בני המשפחות סיוע במאמצים לשחרר את החטופים שנמצאים בעזה.

ראש ממשלת קנדה ג'סטין טרודו אמר: "נפגשתי כאן בקנדה עם משפחות שיקיריהן נחטפו או נרצחו על ידי חמאס במהלך התקפות הטרור שלו נגד ישראל. אני רוצה להודות להם על שיתוף הסיפורים שלהם. אמנם אנחנו לא יכולים לדמיין את הכאב או הפחד שלכם, אבל אנחנו כאן בשבילכם. כפי שאמרתי בעבר, וכפי שאמרתי במהלך הפגישה של היום: קנדה ממשיכה לקרוא לשחרור מיידי של אלה המוחזקים כבני ערובה – ואנו נמשיך לעבוד עם שותפים ברחבי העולם כדי להבטיח את שחרורם".

אהרון ברודץ', שארבעה מבני משפחתו חטופים אמר: "ראש הממשלה דיבר איתנו על הצורך לשחרר את החטופים, ועל הצורך לעשות זאת במהירות. הוא גם הביע זעזוע על אירועים שקורים ברחבי העולם, עם אנשים שמזדהים עם חמאס".

איתי רביב, בן משפחתו נרצח ושלושה נוספים נחטפו: "הפגישה הייתה מאוד מרגשת וטרודו אמר שהסיפורים נגעו לליבו והוא יזכור את כל מה שסיפרנו לו. מבחינתו, שחרור החטופים היא מטרה עליונה. הוא היה אמפתי וקשוב ואמר שישתמש בכוח שלו לטובת שחרור החטופים".

בשבוע שעבר יצאו שתי משלחות ובהם נציגי המשפחות ללונדון ולרומא, שם נפגשו עם הצמרת המדינית כדי להפעיל לחץ לשחרור החטופים ולחשוף את רצחנות החמאס בפני התקשורת העולמית. במשלחת שהגיעה אמש לקנדה משתתפים אהרון ברודץ: 4 מבני משפחתו חטופים, בהם שלושה ילדים בני 4.5, 8 ו-10; איתי ומרב רביב: 3 בני משפחתם נמצאים בשבי בעזה, בהם ילד בן 9, בן משפחה אחד נרצח; אלכסנדרה פרידמן: שלושה מבני משפחתה חטופים, בן משפחה אחד נרצח; הראל לפידות וגלית גורן – אחייניתם נרצחה במסיבה ברעים וחן זייגן, שאמו, אזרחית קנדית נמצאת בשבי בעזה.

חמאס עזה חטופים מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד