כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
בשורה לנהגי התחבורה הציבורית

עשרות מיגוניות יוצבו ברחבי הארץ

לאור דרישת ראשי ההסתדרות הלאומית וראשי ארגון נהגי האוטובוסים הודיע משרד התחבורה כי מעל 80 מיגוניות יוצבו ברחבי הארץ לטובת נהגי התחבורה הציבורית

מיגוניות
מיגוניות צילום: דוברות בית החולים

ראשי ההסתדרות הלאומית וראשי ארגון נהגי האוטובוסים, פנו לראשי משרד התחבורה בבקשה כי יינתן לנהגי התחבורה הציבורית הנוסעים באזורי הלחימה, ציוד הגנה אישי וכן יוקמו מיגוניות בתחנות הקצה.

לאחר פגישה שנערכה בין ראשי ההסתדרות הלאומית וארגון נהגי האוטובוסים עם ראש הרשות לתחבורה הציבורית עידן מועלם, עדכן ראש הרשות את נציגי ההסתדרות הלאומית וארגון הנהגים כי בהתאם להחלטת משרד התחבורה והבטיחות בדרכים יוצבו בתחנות הקצה בימים הקרובים מעל ל-80 מיגוניות ברחבי הארץ בעלות של מאות מיליוני שקלים לטובת הנהגים והנוסעים התחבורה הציבורית.

יואב שמחי, יושב ראש ההסתדרות הלאומית אמר: ״החל מהיום הראשון ללחימה, ההסתדרות הלאומית וחבריה נמצאים בגיוס לצבא החברתי הגדול בישראל - ‘צו 8 חברתי׳. אנו עומדים על זכויות הנהגים בשגרה ובחירום, יש לעשות את המאמץ המירבי ע״מ לאפשר למשק הישראלי להישאר פתוח ולתחבורה הציבורית חשיבות מרכזית בחוסנו של המשק״. 

ישראל גנון, יו"ר ארגון נהגי האוטובוסים בישראל אמר: "מדינת ישראל נמצאת במלחמה והנהגים נמצאים בקו החזית יחד עם כוחות הבטחון ותושבי העוטף. אנו שמחים כי דרישתנו למתן מיגוניות לציבור הנהגים והנוסעים התקבלה. אנו נמשיך לפעול לשמירה על בטחון הנהגים בכל מציאות בה מדינת ישראל תהיה".

 

מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד