כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
שמונה שוטרים נפלו בקרבות

מפכ"ל המשטרה הגיע לשטח תחנת המשטרה בשדרות

מפכ"ל המשטרה ומפקד מחוז דרום, קיימו סיור בתחנת המשטרה בשדרות שבה התרחשו הקרבות העזים בין כוחות הביטחון לחוליות המחבלים. בסיור שקיים המפכ"ל בשטח הלחימה בתחנת שדרות בשבת, השתתפו קציני משטרה ומג"ב נוספים שפעלו בקרבות העזים מול חוליות המחבלים

מפכ"ל המשטרה הגיע לשטח תחנת המשטרה בשדרות
קובי שבתאי צילום: דוברות המשטרה

הותר לפרסום רק היום כי מפכ"ל המשטרה רב ניצב יעקב שבתאי ומפקד מחוז דרום ניצב אמיר כהן, קיימו בשבת סיור בשטח תחנת המשטרה בשדרות שבה התרחשו הקרבות העזים בין כוחות משטרת ישראל, לוחמי מג"ב והימ"מ לחוליות המחבלים.

במהלך הסיור מפקד המחוז הדרומי ניצב אמיר כהן שהוביל את הכוחות בשטח מפרוץ הלחימה, הציג למפכ"ל את שורת אירועי ההיתקלויות, בהם שוטרי המחוז הדרומי ולוחמי מג"ב עליהם פיקד ניצב כהן בשטח הלחימה שמסביב לתחנת המשטרה בשדרות.

ניצב כהן שאף נפצע בלחימה עם המחבלים בפניו ובגבו והמשיך לפקד על הכוחות, שיבח את פעילות השוטרים תוך הקרבה, נחישות ואומץ לב וציין כי שוטרי תחנת שדרות נלחמו מכל זווית אפשרית בחוליות המחבלים שהיו חמושים. ניצב כהן ציין בפני המפכ"ל את העובדה כי שמונה שוטרים נפלו בקרבות העזים עם חוליות המחבלים בתחנת שדרות שם הם חיסלו עשרות מחבלים ותפסו אצל המחבלים כמויות עצומות של אמצעי לחימה.

בסיור שקיים המפכ"ל בשטח הלחימה בתחנת שדרות בשבת, השתתפו קציני משטרה ומג"ב נוספים שפעלו בקרבות העזים מול חוליות המחבלים.

המפכ"ל שיבח במהלך הסיור בשטח את מפקד המחוז ניצב אמיר כהן על הובלת הכוחות תחת אש בלתי פוסקת תוך פיקוד על עשרות זירות לחימה בו זמנית, חילוץ בני ערובה ופצועים וקבלת החלטות מכריעות ומצילות חיים תחת אש בלתי פוסקת.

במהלך הסיור שמע המפכ"ל סקירה גם ממפקד מג"ב דרום נצ"מ תומר אלדר, מפקד מרחב לכיש נצ"מ רועי ולדמן, מפקד תחנת שדרות סנ"צ דביר ארובס ופקד בר מנשורי קצינה בתחנת שדרות ותושבת העוטף.

המפכ"ל שיבח את כלל השוטרים ולוחמי מג"ב והימ"מ שפעלו בעשרות גזרות הלחימה ובפועלם מנעו מהמחבלים להמשיך צפונה לכיוון אשקלון, אשדוד ותל אביב.

מפכ"ל המשטרה שדרות מלחמת חרבות ברזל חמאס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד