י"ב אייר התשפ"ד
20.05.2024
אחדות בעם

אביו של החייל שנרצח בלבנון ביקר אצל הרבי מבעלזא

ביקור מיוחד של ראש ישיבת 'אורות שאול' בתל אביב אצל האדמו"ר מבעלזא ששיכל את בנו החייל אמיתי צבי גרנות הי"ד שנרצח מטיל נגד טנקים ששיגר חיזבאללה לעבר מוצב צה"ל בגבול לבנון. 'בחדרי חרדים' עם השיחה שכולה נסובה על האחדות בעם

אביו של החייל שנרצח בלבנון ביקר אצל הרבי מבעלזא
הרב תמיר יעקב גרנות אצל הרבי מבעלזא צילום: א.מ.ש

למעונו של האדמו"ר מבעלזא הגיע בשבוע האחרון, הרב תמיר יעקב גרנות ראש ישיבת אורות שאול בתל אביב ששיכל ל"ע את בנו אמיתי צבי גרנות הי"ד שפקד על פלוגת טנקים ונרצח בקרב בגבול לבנון בשבוע שעבר.

הרב גרנות נכנס לאדמו"ר לאחר שקם מהשבעה בנו הי"ד. הרב גרנות סיפר על מקום מגוריו בתל אביב והקרע בעם שנהיה בשנה האחרונה, ובפרט ביום כיפור האחרון שלא נתנו להם להתפלל ברחובה של עיר, בעבר כשהיו מתפללים ברחובות היו הרבה מצטרפים לתפילות וגם לריקודים במוצאי החג שהיו מצטרפים מכל בתי הקפה באזור.

בהמשך סיפר שמאז המלחמה שפרצה בשמחת תורה יש אחדות גדולה בקרב כל פלגי העם והוא מבקש מהרבי שהיות והרבי פועל גדולות ונצורות למען קירוב אחינו בית ישראל ליהדות עכשיו זה הזמן להמשיך עם האחדות הגדולה בקרב כל חלקי העם.

האדמו"ר הגיב ואמר: שמצטרף לכל מילה שאמר וגם חושב כך אבל חושב שצריכים כעת לחכות עד שתסתיים המלחמה, וביקש שהאדמו"ר יפעל בכל דרך אפשרית שאחדות בעם תמשיך הלאה כפי שהתחילה בתקופה האחרונה. הרב הוסיף ואמר שזו שעת רצון גדולה, ובאם הציבור החרדי והחסידי לא יפחד, ויושיט יד לשותפות עם עם ישראל בשטחי החיים השונים, אני בטוח שיתהפכו הלבבות משנאה לאהבה והתקרבות לתורה ויהיה קידוש שם שמים גדול.

האדמו"ר איחל מברכות קדשו בדברי ניחומים על פטירת בנו ז"ל ושיוכל לפעול הלאה למען אחדות העם. כן השתתף בביקור רס"ן א' שנמצא בחזית בדרום וביקש ברכה מהרבי שבירכוהו שיחזור בשלום הביתה.

הרב תמיר גרנות מכהן כראש ישיבת אורות שאול הוא מבין מובילי הקו של חסידות דתית ובן למשפחה חסידית, שכתב מספר ספרים ועסק הרבה שנים בשימור ניגונים מתקופת השואה.

מלחמת חרבות ברזל חסידות בעלזא

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד