י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
החשש מהטכנולוגיה

ביידן מכריז תקנות כדי להבטיח את בטיחות הבינה המלאכותית

מפתחים של מערכות AI רבות עוצמה יצטרכו לחלוק את תוצאות הבטיחות ובנוסף לשתף מידע קריטי עם ממשלת ארה"ב | ביידן: ""בידיים הלא נכונות, AI יכול להקל על האקרים לנצל נקודות תורפה"

 ביידן מכריז תקנות כדי להבטיח את בטיחות הבינה המלאכותית
אילוסטרציה צילום: unsplash

נשיא ארצות הברית, ג'ו ביידן, הוציא צו ביצוע גורף להסדיר את פיתוח הבינה המלאכותית (AI) על רקע החשש הגובר לגבי השפעתה על כל דבר, החל מביטחון לאומי ועד בריאות הציבור. "כדי לממש את ההבטחה של AI ולהימנע מהסיכון, אנחנו צריכים לשלוט בטכנולוגיה הזו", אמר ביידן, "בידיים הלא נכונות, AI יכול להקל על האקרים לנצל נקודות תורפה בתוכנה". הצו כולל הוראה לפיה מפתחי דגמי הבינה המלאכותית החזקים ביותר חייבים להודיע ​​לממשלה על עבודתם ולשתף את תוצאות בדיקות הבטיחות.

ביידן גם קורא למכון הלאומי לתקנים וטכנולוגיה לקבוע "סטנדרטים קפדניים" לבדיקת בינה מלאכותית לפני שחרורו, למשרד המסחר לפתח קווים מנחים לזיהוי תוכן שנוצר בינה מלאכותית, ולסוכנויות המממנות "פרויקטים של מדעי החיים" לפעול להקמת "סטנדרטים חדשים וחזקים של בדיקת סינתזה ביולוגית" כדי להבטיח שבינה מלאכותית לא יכולה לגרום לסכנות ביולוגיות.

סגן ראש הסגל של הבית הלבן, ברוס ריד, בירך את הצעדים כ"מערכת הפעולות החזקה ביותר שממשלה בעולם נקטה אי פעם בנושא בטיחות, אבטחה ואמון בינה מלאכותית" ו"השלב הבא באסטרטגיה אגרסיבית לעשות הכל בכל החזיתות כדי לרתום את היתרונות של AI ולהפחית את הסיכונים".

החששות לגבי הסיכונים של בינה מלאכותית גדלו מאז השחרור בשנה שעברה של ה-ChatGPT של Open AI, שהיכולות שלו תפסו את הרגולטורים ופקידי ממשל ברחבי העולם לא מוכנים.

ג'ו ביידן חדשות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד