א' אייר התשפ"ד
09.05.2024
צעדים למאבק באנטישמיות

המשטרה בניו יורק עצרה תומך חמאס שאיים לרצוח סטודנטים יהודים

גבר שאיים לרצוח יהודים בניו יורק, נעצר על ידי המשטרה. מושלת המדינה הכריזה על צעדים חדשים למאבק באנטישמיות. שוטרים הוזעקו לחדר האוכל ובקמפוס הזהירו את הסטודנטים להימנע מלהגיע לבניין לאחר האיומים

המשטרה בניו יורק עצרה תומך חמאס שאיים לרצוח סטודנטים יהודים
ניידת משטרת ניו יורק צילום: unsplash

המשטרה בניו יורק עצרה גבר בשל איומים לרצוח סטודנטים יהודים באוניברסיטת קורנל בניו יורק בסוף השבוע האחרון, כך נמסר ממשרדה של המושלת קתי הוצ'ול אתמול, המושלת שביקרה לאחרונה בישראל הכריזה על שורה של צעדים למאבק באנטישמיות בקמפוסים ובמקומות אחרים בניו יורק.

"משטרת מדינת ניו יורק עיכבה את החשוד בקורנל לחקירה ביום שלישי לאחר שזיהתה את האדם מוקדם יותר באותו היום", אמרה הוצ'ול, יום לאחר שביקרה סטודנטים יהודים באוניברסיטה בהפגנת תמיכה.

כזכור כפי שדווחנו איומים אנטישמיים אנונימיים נשלחו לסטודנטים יהודים בניו יורק, ספציפית איומי מוות בחדר האוכל הכשר של אוניברסיטת קורנל וכללו הערות כמו "צריך להרוג יהודים" ו"חיסול יהודים החיים בקמפוס קורנל".

"אם אני אראה יהודי חזיר, אני אדקור אותך ואשסף את גרונך", נכתב בפוסט של גולש בשם "חמאס". שוטרים הוזעקו לחדר האוכל ובקמפוס הזהירו את הסטודנטים להימנע מלהגיע לבניין לאחר האיומים.

"כשנפגשתי עם תלמידי קורנל, הבטחתי להם שנעשה הכל כדי למצוא את העבריין", אמרה הוצ'ול כשהודיעה שהחשוד במעצר. "בטיחות הציבור היא בראש סדר העדיפויות שלי ואני מחויבת להילחם בשנאה בכל מקום בו היא מרימה את ראשה המכוער".

היא גם הכריזה על שורה של צעדים למאבק בפשעי שנאה ואנטישמיות בניו יורק.

הוצ'ול אמרה במהלך מסיבת עיתונאים ביום שלישי. "הבעיה לא התחילה בשבועות שלאחר התקפות ה-7 באוקטובר. אלא זה גדל במספר קמפוסים ונראה בצורה חריפה יותר באוניברסיטת סיטי של ניו יורק".

חמאס אנטישמיות ארצות הברית ניו יורק רצח

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד