כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
כך הגיב לו כספית

ינון מגל הפתיע: "נתניהו וגלנט שיתביישו שניהם"

איש התקשורת ינון מגל פרסם דברי ביקורת על ראש הממשלה נתניהו ומי שדווקא יצא להגנת האחרון היה שותפו להגשה, בן כספית. מגל לא נשאר חייב ועקץ אותו: "חבל ש 8200 לא עקבו אחרי חמאס כמו שאתה עוקב אחרי הציוצים שלי"

ינון מגל הפתיע: "נתניהו וגלנט שיתביישו שניהם"
ינון מגל צילום: מתוך שידורי ערוץ 14

מגיש ערוץ 14 ורדיו 103FM, ינון מגל, שידוע באהדתו לראש הממשלה בנימין נתניהו, כתב ברשת X דברי ביקורת כלפיו: "מדהים, גם במלחמה הזו, אחרי כל מה שקרה נתניהו וגלנט לא מאשרים כל חיסול. מחשש לפגיעה ב"בלתי מעורבים" שיתביישו שניהם". כתב.

שותפו להגשה ברדיו 103FM, בן כספית הגיב לו וכתב: "מרחב החיסולים והאישורים הוגדל מאוד. טווח הבטחון צומצם. כיאה למלחמה. ובכל זאת, כדי שלא ניגרר להאג (אתה לא, אתה תמשיך לקשקש בטלוויזיה) צריך להיענות לבקשה של בעלי הברית הגדולים ביותר שלנו, אלה שמספקים לנו את הפצצות שאיתן אנחנו מסכלים, אלה ששלחו לכאן חצי מהצי שלהם כדי לאיים על האיראנים ועל חיזבאללה ואלה שמטילים וטו במועצת הבטחון כדי שלא יוטלו עלינו סנקציות, ולהתנהג כמו מדינה דמוקרטית ולא כמו דיקטטורה חשוכה".

כספית הוסיף, "כן, מלחמה זה נורא. אם תעיף מבט ברצועה תגלה שאף אחד לא מרחם עליהם שם. נסה לשמור על צלם אנוש כלשהו. וגם להיות חכם. הרי אתה יהודי, לא?".

מגל לא נשאר חייב ועקץ את כספית: "הדבר היחיד שיש לי לענות לקשקושים שלך זה שחבל ש 8200 לא עקבו אחרי חמאס כמו שאתה עוקב אחרי הציוצים שלי".

יצוין שגם שותפו להגשה החלופי, יריב אופנהיימר הגיב לינון מגל וכתב: "יש לך בכלל מושג כמה אזרחים, ילדים מתו עד עכשיו? אתה מהנדס תודעה שקרית. כולך פייק".

ינון מגל בנימין נתניהו יואב גלנט מלחמת חרבות ברזל בן כספית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד