ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024
פוטר מתפקידו

רופא שיניים ברוסיה עומד לדין בגין הנחת דגלי ישראל על הרצפה

בעיר ניז'נברטובסק שברוסיה מנהלים שוטרי אכיפת החוק חקירה נגד רופא שיניים שהניח דגלי ישראל על רצפת המרפאה. פציינטים פרסמו את התמונות ברשתות החברתיות והוא יעמוד לדין  

אילוסטרציה
אילוסטרציה צילום: באדיבות המצלם

רופא שיניים ברוסיה עומד לדין בגין הנחת דגלי ישראל על הרצפה. הרופא מהעיר ניז'נברטובסק במחוז חנטי ומנסי שברוסיה, הניח דגלי ישראל על רצפת המרפאה כדי לדרוך עליהם. לקוחות שלו פרסמו על כך ברשתות החברתיות, כך מדווחת סוכנות הידיעות הרוסית Ura.ru.

המוסד הרפואי הכחיש את מעורבות אחד הרופאים באירוע. עם זאת, מאוחר יותר, אחד מרופאי השיניים הודה במה שעשה, ואמר שהוא עשה את זה "בכיף". הוא פוטר מהמרפאה ויעמוד לדין בגין "הסתה לשנאה או לאיבה, כמו גם השפלה של כבוד האדם".

בנוסף שני אזרחים רוסים עם שורשים אזרבייג'ניים ויליד דאגסטן, שהביעו "תמיכה בעם הפלסטיני" על ידי שריפת דגל ישראל על הכביש המהיר של סימפרופול במחוז הפדרלי של האי קרים בשבוע שעבר, נעצרו.

כזכור ביום ראשון האחרון, התרחשו פרעות אנטישמיות המוניות בדאגסטן. המתפרעים הסתערו על שדה התעופה במחצ'קלה ועל המסלול, בניסיון למצוא אזרחים ישראלים שהגיעו בטיסה מתל אביב ולבצע בהם לינץ'. כתוצאה מהמהומות נפצעו כ-20 בני אדם, בהם שוטרים ומתפרעים. המהומות זכו לגינוי חריף על ידי הנשיא ולדימיר פוטין, שכינה את המארגנים שלהן "חלאות".

 

 

 

דאגסטן רוסיה פלסטינים מלחמת חרבות ברזל אנטישמיות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד