כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
חסרי כל

אסון בבני ברק: אבישג נותרה לבד עם 2 תינוקות קטנטנים

בתאונה הקשה בה נהרג הרב נתנאל רפאל ארביבו ז"ל, היו מעורבים שני אוטובוסים ומספר כלי רכב • מול עיניהם של תושבי העיר נמחץ הרב ארביבו למוות, בשעה שמיהר לכולל בו למד • הותיר אלמנה ושני יתומים רכים, כשהם חסרי כל

אסון בבני ברק: אבישג נותרה לבד עם 2 תינוקות קטנטנים
תינוקות יתומים צילום: באדיבות המצלם

הרב נתנאל רפאל ארביבו היה רק בתחילת החיים. אברך כולל בן 25, שני ילדים ראשונים כבר נולדו, האחד בן שנה וחצי והאחיו הצעיר בן חצי שנה בלבד. זוג צעיר ונוצץ ש'אבק הזמן' לא הספיק לכזות את זוהר הנעורים שלו, ושני הילדים הקטנטנים רק הוסיפו להם חן משפחתי מיוחד במינו.

ביום חמישי האחרון זה נגמר. הרב ארביבו צעד בצעדים זריזים לכולל האברכים בו למד, כשנמחץ למוות על ידי אוטובוס שהיה מעורב בתאונה עם אוטובוס אחר וכמה כלי רכב נוספים.
העוברים והשבים נחרדו לראות או נמחץ, ניסו לעזור יחד עם כונני ההצלה שהוזעקו למקום, אבל רק אחרי דקות ארוכות הצליחו לחלץ אותו, ומאמצי ההחייאה נידונו לכישלון ידוע מראש.
רעייתו, אבישג, הפכה לאלמנה צעירה ולה שני יתומים רכים. האחד בן שנה וחצי, ואחיו הצעיר ממנו בן חצי שנה בלבד. עצב בלתי נתפס!

לתרומה לאלמנה ול-2 התינוקות היתומים הקליקו כאן>>>

קרובי המשפחה ביקשו לפתוח קרן עזרה וסיוע, על ידי 'קופת העיר', וכעת פונים לקהל ומבקשים את עזרתו: "הזוג וילדיהם התגוררו בדירה שכורה, והתקיימו ממלגת לימודים צנועה מאוד. ההערכה של מומחה בתחום עמו בדקנו את הנושא היא שהפיצויים שיינתנו בגין אובדן החיים המזעזע הזה, יהיו מזעריים.

"מקובל בבתי המשפט להחשיב את הפיצויים לפי מה שהמנוח היה מרוויח לפרנסתו, את הסכום מכפילים לפי מספר החודשים כביכול היה המנוח חי אמלא הטרגדיה שגדעה את חייו, וזה הסכום שנדרש הגורם האחראי לשלם למשפחה.

"במקרה זה, הכנסתו של הרב ארביבו היתה מינימלית, ולכן הפיצויים צפויים להיות נמוכים במיוחד".

"הם נותרו חסרי כל", מוסיף אחד מידידי המשפחה, "אין להם דירה, אין להם רכוש. הם גרים בדירה שכורה עם ריהוט בסיסי ומינימלי, שום דבר לא מעבר לזה.

"חייבים לתת להם בסיס כלכלי, ממש את מינימום ההכרחי, כדי שהמשפחה תוכל להתקיים, כדי שהילדים האלו לא יגדלו בעוני ובמחסור חלילה וחס", אומרים העוסקים במצווה החשובה, "עם ישראל תמיד ידע לחוס ולרחם על יתומים ואלמנות, על אחת כמה וכמה בכזה מקרה טראגי, שבכוחו להמיס כל לב, בוודאי שצריכים אנו להתאמץ בכל הכח כדי להעמיד להם קרן עזרה וסיוע".

לתרומה לאלמנה ול-2 התינוקות היתומים הקליקו כאן>>>

קופת העיר תאונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד