כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
הטבח בכפר עזה

המחבל משחזר: "שמענו קול של ילדים קטנים - וירינו" | תיעוד מהחקירה

חקירתו של מחבל מכוח הנוח'בה של חמאס, חושפת פרטים על מה שהתחולל בטבח בכפר עזה בבוקר שמחת תורה | "בדקנו את הבית ושמענו קול של ילדים קטנים בתוך הממ"ד. ירינו על הממ"ד עד שלא שמענו קול", שחזר המחבל בחקירה | תיעוד החקירה 

המחבל משחזר: "שמענו קול של ילדים קטנים - וירינו" | תיעוד מהחקירה
המחבל בחקירתו צילום: תקשורת שב"כ

השב"כ חשף את חקירתו של מחבל חמאס מכוח הנוח'בה, אשר לקח חלק פעיל בטבח בכפר עזה ב-7/10. המחבל עאמר אבו ע'ושה הודה כי הוא וחבריו המחבלים ירו למוות בילדים הקטנים.

"נכנסו לבית שהיה לידנו, נכנסו אליו מהחלון", סיפר המחבל בחקירה. "בדקנו את הבית ושמענו קול של ילדים קטנים בתוך הממ"ד. ירינו על הממ"ד. עד שלא שמענו קול". הוא הוסיף כי "המשימה שלנו הייתה להרוג. לא היינו אמורים לחטוף, רק להרוג. להרוג את מי שרואים, ואז לחזור. אזור המשימה שלנו היה כפר עזה".

לדברי המחבל במהלך החקירה, "עברנו בבית הראשון. בדקנו אותו ולא היה בו כלום. חמזה הצית את החדר מבחוץ. אחר כך יצא מישהו מהגינה שמאחורה עם צינור - אבו אחמד וחמזה ראו אותו, ירו עליו והרגו אותו".

"הלכנו לבית השני. ירינו על החלונות ושברנו את הזכוכיות. בדקנו את הבית ולא מצאנו בו איש. אני הצתתי את חדר השינה. עברנו לבית השלישי. הייתה בו אישה. חמזה הרג אותה, הוא ירה בה".

 

 

חקירה שב"כ חמאס מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד