ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024
"עבירות מאוד חמורות"

זכיין של מפעל הפיס תמך בחיזבאללה - הדוכן שלו נסגר

מפעל הפיס הודיע כי הוא סוגר את נקודות המכירה של זכיין שפרסם פוסט בו הוא תומך בחיזבאללה | "עד להודעה חדשה, הנדון אינו משמש עוד כזכיין מפעל הפיס ואינו רשאי למכור מוצרי פיס"

זכיין של מפעל הפיס תמך בחיזבאללה - הדוכן שלו נסגר
חרדי רוכש כרטיס פיס צילום: צילום אילוסטרציה

סעיד מנסארה, איש עסקים תושב כפר דבוריה בשנות ה-30 לחייו, פרסם בחשבון האינסטגרם שלו סרטון בו נראים מספר אנשים נושאים דגלי חיזבאללה, וקוראים בערבית: "בחיי אלוהים, 'יא סייד' (הכינוי של חסן נסראללה), יאללה יא חביב, תתקוף תתקוף". בשל כך, פרקליטות מחוז צפון, באמצעות עו"ד לונה מטר, הגישה נגדו כתב אישום בגין הסתה לטרור וגילוי הזדהות עם ארגון טרור.

בנוסף לכך, הנאשם הינו זכיין של מפעל הפיס בשתי נקודות מכירה ביישובים דבוריה ואיכסאל. מיד לאחר הגשת כתב האישום, מפעל הפיס הודיע כי הוא סוגר את נקודות המכירה. מנהל ביטחון וממונה למניעת הלבנות הון במפעל הפיס כתב כי "מיד עם קבלת הודעתכם הנחיתי את הארגון לחסום את מכירות מפעל הפיס בנקודות המכירה ולנתק את מכשירי ה'לוטומט', לפיכך עד להודעה חדשה, הנדון אינו משמש עוד כזכיין מפעל הפיס ואינו רשאי למכור מוצרי פיס.

רס"ר רחמים סויסה, חוקר בכיר בתחנת תבור הדגיש כי "מדובר בעבירות מאוד חמורות, עצוב שאזרחים ישראלים תומכים בארגון החיזבאללה בתקופת מלחמה, אנו פועלים בנחישות להגיע לכל אזרח ישראלי שתומך או מזדהה או מסייע לארגוני הטרור, אנו פועלים באפס סובלנות כלפי תומכי ארוגני המחבלים".

 

מלחמת חרבות ברזל חיזבאללה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד