ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024
איים לטבוח שוב ושוב

בכיר בחמאס בירך על הטבח ב-7 באוקטובר, ונשבע לחזור עליו

בכיר בחמאס בירך על הטבח של אזרחים בישראל ב-7 באוקטובר, ונשבע בראיון שאם תינתן לו ההזדמנות, ארגון הטרור הפלסטיני יחזור על תקיפות דומות פעמים רבות בעתיד "עד להשמדת ישראל", רח"ל  

בכיר בחמאס בירך על הטבח ב-7 באוקטובר, ונשבע לחזור עליו
מבצע חרבות ברזל - היום הראשון צילום: צלמי פלאש90

גורם רשמי בחמאס אמר שהארגון שואף לחזור על המתקפה ב-7 באוקטובר פעמים רבות כדי להשמיד את ישראל. ע'אזי חמד מהלשכה המדינית של ארגון הטרור, בירך על התקיפה הגדולה שבה נרצחו אזרחים, ואמר כי "תהיה תקיפה שנייה, שלישית, רביעית"

הבכיר נשבע שאם תינתן לו ההזדמנות, ארגון הטרור הפלסטיני יחזור על תקיפות דומות פעמים רבות בעתיד עד להשמדת ישראל.

דבריו של חמד, חבר הלשכה המדינית של חמאס, פורסמו במהירות ברשת על ידי גורמים ישראלים ומערביים כציון לנחישותה של ישראל להשמיד את היכולות הצבאיות של ארגון הטרור במלחמה המתמשכת בעזה.

"ישראל היא מדינה שאין לה מקום על אדמתנו", אמר חמד בראיון לערוץ הטלוויזיה הלבנוני LBC ב-24 באוקטובר, אשר תורגם ופורסם ביום רביעי על ידי המכון לחקר המדיה במזרח התיכון (MEMRI). "עלינו להסיר אותה כי היא מהווה אסון ביטחוני, צבאי ופוליטי לאומה הערבית והאסלאמית. אנחנו לא מתביישים להגיד את זה".

בראיון אמר חמד כי קיומה של ישראל הוא "לא הגיוני" וכי יש למחוק אותה מכל "האדמות הפלסטיניות".

"אנחנו חייבים ללמד את ישראל לקח, ונעשה את זה פעמיים ושלוש. מבול אל-אקצא הוא רק הפעם הראשונה, ותהיה שנייה, שלישית, רביעית", המשיך חמד. "האם נצטרך לשלם מחיר? כן, ואנחנו מוכנים לשלם את זה. אנחנו נקראים אומה של קדושים, ואנחנו גאים להקריב קדושים".

הוא גם חזר על הטענה השקרית שחמאס לא התכוון לפגוע באזרחים, אלא שהיו "סיבוכים" בשטח. בשלושת השבועות האחרונים עלו עדויות גורפות להתקפות מכוונות נגד אזרחים ישראלים, כחלק מההנחיות שניתנו על ידי מפקדי חמאס. במקרים רבים המחבלים עברו מבית לבית והוציאו להורג או שרפו משפחות שלמות, וכ-260 אזרחים נטבחו בפסטיבל מוזיקה.

"אנחנו הקורבנות של הכיבוש, לכן אף אחד לא צריך להאשים אותנו בדברים שאנחנו עשינו ב-7 באוקטובר, 10 באוקטובר, המיליון באוקטובר, כל מה שאנחנו עושים מוצדק", אמר חמד.

שר החוץ של בריטניה, ג'יימס קלברלי, פרסם קטע מהראיון של חמד וכתב: "איך יכול להיות שלום כאשר חמאס מחויב לחיסול ישראל? מדובר בפקיד מחמאס שמתחייב לחזור על הזוועות מה-07/10 שוב ושוב".

המועמדת לנשיאות ארה"ב ניקי היילי אמרה: "תאמיני לטרוריסטים כשהם אומרים לך מי הם. זו הסיבה שאסור שתהיה הפסקת אש עד שחמאס יושמד".

חמאס עזה בריטניה מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד