ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024
נפלה במתיחה

מתחזה לנשיא ועדת האיחוד האפריקאי שוחח עם ראש ממשלת איטליה

ראש ממשלת איטליה אמרה לגבר שהתקשר ומתח אותה שהוא מנהיג אפריקאי, שיש "הרבה עייפות" באוקראינה. "מתקרב הרגע שבו כולם יבינו שאנחנו צריכים מוצא. המתקפה הנגדית של אוקראינה לא מתנהלת כמצופה" אמרה למתחזה

מתחזה לנשיא ועדת האיחוד האפריקאי שוחח עם ראש ממשלת איטליה
שיחת טלפון צילום: freepik

ראש ממשלת איטליה, ג'ורג'יה מלוני, נפלה קורבן למתיחה כשאמרה למתקשר שהתחזה למנהיג אפריקאי שיש "הרבה עייפות" בגלל המלחמה באוקראינה.

ממשרדה של גב' מלוני אושר שהיא הוטעתה בשיחת טלפון ב-18 בספטמבר על ידי מתחזה שהתחזה לנשיא ועדת האיחוד האפריקאי.

היא סיפרה ל"מנהיג" האפריקאי שיש לה כמה רעיונות איך "למצוא מוצא" מהמלחמה. ג'ורג'יה מלוני הוטעתה בשיחת טלפון, על ידי קומיקאי רוסי שכאמור התחזה למנהיג פוליטי אפריקאי.

על פי דיווחים בעיתונות האיטלקית, היו שני קומיקאים רוסים שהתקשרו, ולדימיר קוזנצוב ואלכסיי סטוליארוב, הידועים במתיחות שהם עושים לפוליטיקאים, ואחד מהם הציג את עצמו בפני מלוני כ"פוליטיקאי אפריקאי".

"יש הרבה עייפות מכל הצדדים", נשמעה מלוני אומרת בנוגע למלחמה של רוסיה באוקראינה. "מתקרב הרגע שבו כולם יבינו שאנחנו צריכים מוצא. המתקפה הנגדית של אוקראינה לא מתנהלת כמצופה. היא לא שינתה את גורל הסכסוך, וכולם מבינים שהסכסוך יכול להימשך שנים רבות אם לא נמצא פתרון. האוקראינים עושים מה שהם צריכים לעשות ואנחנו מנסים לעזור להם".

הבעיה, אמר מלוני, היא "למצוא מוצא שמקובל על שני הצדדים מבלי לעבור על החוק הבינלאומי".

היא הוסיפה: "יש לי כמה רעיונות איך לנהל את המצב הזה, אבל אני מחכה לרגע הנכון לשים אותם על השולחן".

מלוני גם ביקשה את עזרתם של מנהיגים אפריקאים כדי לעצור ספינות מהגרים לחצות לחופי איטליה, נושא שהיא העלתה במהלך השיחה.

היא אמרה: "אירופה חשבה במשך זמן רב שהיא יכולה לפתור את הבעיה על ידי הגבלתה לאיטליה. מה שהם לא מבינים זה שזה בלתי אפשרי. המימד של תופעה זו הוא כזה שהיא מערבת לא רק את האיחוד האירופי, אלא לדעתי גם את האו"ם. הבעיה היא שלאחרים לא אכפת, וכולם מסכימים שאיטליה חייבת לפתור את הבעיה הזו לבד".

איטליה רוסיה מלחמת אוקראינה רוסיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד