כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
"עלילת דם שקרית ומסיתה"

שמחה רוטמן שיגר איום בתביעה ל'ערוץ 12'

בעקבות פרסום ציטוט שלו מתוך דיון על ידי העיתונאי גיא פלג ב'ערוץ 12', ח"כ שמחה רוטמן זועם, מכחיש ואף משגר מכתב איום בתביעה נגד הכתב והערוץ: "בעודי נמצא בלוויה של חלל צה"ל, שנפל לצד חבריו מכל חלקי האוכלוסיה בישראל, בערוץ 12 טרחו לייצר עלילת דם שקרית ומסיתה, שלא הייתה ולא נבראה"

ח"כ שמחה רוטמן בוועדת החוקה
ח"כ שמחה רוטמן בוועדת החוקה צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת

בדיון הכנה של וועדת חוק חוקה ומשפט, שעסק בבקשת שירות הביטחון הכללי ואנשי משרד המשפטים לעדכן את החוק למלחמה בטרור, אמר היו"ר ח"כ שמחה רוטמן: "הדם של האחים הלל ויגל יניב ז"ל, שנרצחו בחווארה, אדום יותר מדם הנרצחים ב-7 באוקטובר". כך לדברי העיתונאי גיא פלג ב'חדשות 12'.

הנציגים ביקשו באותו דיון לאפשר לשב"כ לחקור חשודים המחזיקים בתכנים של דאע"ש, ולא רק את אלה שמפיצים אותם. כמו כן, אלה ביקשו לאפשר לפרקליטות להעמיד אותם לדין.

חבר הכנסת רוטמן זעם על הפרסום והגיב בחשבון ה-X שלו: "בעודי נמצא בלוויה של חלל צה"ל, שנפל לצד חבריו מכל חלקי האוכלוסיה בישראל, בערוץ 12 טרחו לייצר עלילת דם שקרית ומסיתה, שלא הייתה ולא נבראה.

למען הסר ספק, בשום דרך ובשום צורה, לא בשיחות סגורות ולא בשיחות פתוחות, לא נאמר ואף לא נרמז על ידי כאילו דמו של מישהו אדום יותר מדמו של מישהו אחר, ומדובר בשקר מוחלט.

מתוך כבוד לחללי צה"ל ולנרצחים בפעולות הטרור, ב-7.10 וקודם לכן, אין בכוונתי להיכנס למריבות ולפילוגים שחלק מכלי התקשורת מעוניינים בהם.

לא אתן לשפלות הזו לפגוע במאמציי לאחדות ולקידום החוק למאבק בטרור בשיתוף פעולה, קואליציה ואופוזיציה, יחד עם כוחות הביטחון, כפי שעשיתי השבוע". לשון התגובה.

ח"כ רוטמן אף הגיע לאולפן 'ערוץ 14', הכחיש את הפרסום של גיא פלג ואמר: "ניסיון נבזי לפצל את העם ואת האחים שלוחמים זה לצד זה, כאילו יש מישהו שסוחר בדם ואומר זה שווה יותר מזה. מישהו חלם לומר דבר כזה? ולכן אם לא יתנצלו - תהיה תביעה".

במקביל שיגר רוטמן מכתב התראה ל'חדשות 12' לפני נקיטת הליכים משפטיים.

שמחה רוטמן גיא פלג ערוץ 12 תביעה משפטית חווארה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 32 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד