י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
קרוב להורים

המיליארדר שהקים את אמזון - בהודעה חריגה

המיליארדר פרש מתפקיד מנכ"ל אתר אמזון לפני כשלש שנים | לפני כשנה הודיע כי הוא מתכנן למסור את רוב הונו, בסך 124 מיליארד דולר לצדקה

המיליארדר שהקים את אמזון - בהודעה חריגה
אמזון, אילוסטרציה צילום: Unsplash

ג'ף בזוס, מי שהקים את אתר המכירות המקוון אמזון ושימש כמנכ"ל החברה עד לפני כשלש שנים, הודיע על כוונתו לעזוב את סיאטל העיר בה התגורר עד לאחרונה ולעבור לעיר מיאמי. הסיבה למעבר הינה הרצון שלו לעבור לעיר בו מתגוררים הוריו ואשתו וכך להיות קרוב אליהם.

המעבר למיאמי הפך לטרנד בשנים האחרונות הודות להקלות במס שמיטיבות עם עשירי ארה"ב וסגנון חיים נוח יותר יחסית לערים האחרות במדינה. בפוסט שפרסם כתב בזוס כי "מרגש ככל שיהיה המעבר הזה, זוהי החלטה אמוציונלית עבורי". כמו כן הוא סיפר כ היה גר בעיר סיאטל יותר זמן מאר כל מקום אחר בו התגורר עד כה.

ברשימת הנכסים של המילארדר בן ה-59 ניתן למצוא בית בעיר וושינגטון בית בניו יורק, בלוס אנג'לס, בהוואי ואף בחוות ענק במדינת טקסס. לפני כשנתיים הודיע על עזיבתו את תפקיד מנכ"ל אמזון במטרה להשקיע יותר זמן למטרות של פילנתרופיה. לפני כשנה הודיע כי הוא מתכנן למסור את רוב הונו, בסך 124 מיליארד דולר במהלך לצדקה. כמו כן הודיע כי יקדיש את עיקר הונו למלחמה בשינויי האקלים ותמיכה באנשים שיכולים לאחד את האנושות מול פיצולים חברתיים ופוליטיים עמוקים.

 

 

 

ארה"ב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד