י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
"אל תפלו ברוחכם"

האדמו"ר הודיע לבני הקהילה כי נבצר ממנו לשרת בקודש

לאחר הסתלקותו של האדמו"ר הישיש מרחמסטריווקא ארה"ב זצ"ל הוכתרו בניו לאדמו"רים, בן אחד הודיע על פרישה מהנהגת הקהילה במכתב אותו כתב לבני הקהילה. האם האדמו"ר יעבור לכהן בויליאמסבורג?. כל הפרטים

האדמו"ר הודיע לבני הקהילה כי נבצר ממנו לשרת בקודש
האדמו"ר מרחמסטריווקא לינדן צילום: די וואך

הבן הרביעי של האדמו"ר מרחמסטריווקא ארה"ב זצ"ל הרה"צ רבי ישעיהו משולם זושא טברסקי, שמונה להמשיך את שושלת הקודש בבית המדרש של החסידות בלינדן ניו ג'רזי הודיע בשבוע האחרון לבני הקהילה כי נבצר ממנו להמשיך ולכהן כך דווח ב'קול בחצרות'. 

האדמו"ר כיהן במקום מאז הסתלקותו של אביו זצ"ל ועוד קודם לכן כיהן כרב בקהילה במשך שנתיים ואף מיד לאחר הסתלקותו של אביו הייתה במקום שבת הכתרה. 

ל'בחדרי חרדים' נודע כי הסיבה לדבר כפי הנראה הוא אחיו היותר צעיר שגם מתגורר במקום ומשכך אינו רוצה לשמש באותו מקום יחד עם אחיו, הרבי כבר בחג הסוכות שהה בחצר החסידות בויליאמסבורג שם היה גם בשמחת תורה וכפי הנראה יכהן שם באדמו"רות. בשבועות האחרונים הוא מקבל קהל לצד אחיו האדמו"ר מרחמסטריווקא בבורו פארק בשני חדרים נפרדים. 

במכתבו כותב הרבי: "אליכם אנ"ש הנמצאים ומקושרים בבית המדרש רחמסטריווקא בלינדן, בהתייעצות גדולים וטובים ממני נבצר ממני לשרת אתכם בקודש כמקדמא דנא, ידידי תחזקנה ידיכם אל תפלו ברוחכם". 

"אתם זכיתם באופן נדיר לקבל הדרכות ויסודות בהתייסדות בית המדרש מהאדמו"ר זצ"ל הכ"מ ובוודאי זכותו הגדולה תחופף על בית הקדוש הזה שתוכלו להוציא את שאיפתו הטהורה". 

המכתב שכתב הרבי. צילום: אחה"מ רחמסטריווקא

 

ניו ג'רזי הרבי מרחמסטריווקא

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 19 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד