כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024

השר בן צור באיחוד הצלה: "גבורתם של המתנדבים תכתב בדפי ההיסטוריה

שר העבודה הרב יואב בן צור - מלווה במ"מ מנכ"לית הביטוח הלאומי גב׳ ירונה שלום ומנכ"ל משרד העבודה ישראל אוזן, ביקרו היום בשטח כינוס הכוחות של ארגון המתנדבים הלאומי - איחוד הצלה בדרום הארץ. בשטח הכינוס מרוכזים עשרות אמבולנסים, ניידות טיפול נמרץ, מאות מתנדבים אשר נותנים מענה רפואי מהיר תחת אש 24/7 לתושבי הדרום ועוטף עזה, חפ״ק, מרכז לוגיסטי ועוד

השר בן צור באיחוד הצלה: "גבורתם של המתנדבים תכתב בדפי ההיסטוריה
השר בן צור עם אנשי איחוד הצלה צילום: יחיאל גורפיין איחוד הצלה

השר ביקר היום בשטח הכינוס יחד עם מנכ"ל הארגון אלי פולק וסמנכ"ל המבצעים דובי מייזל שסקרו בפניו את כלל הפעילות מצילת החיים אותה מבצעים מתנדבי הארגון מתחילת המלחמה.

השר שוחח עם המתנדבים שהצילו חיים תחת אש בזירות המדממות בדרום החל משעות הבוקר המוקדמות של יום שבת - שמחת תורה, וסייר בחפ״ק המבצעי ובמתחם אריזת הציוד הרפואי וההומניטרי שהקים הארגון בשטח הכינוס, ממנו יוצאות ערכות למשפחות וחיילים בעוטף.

במהלך הביקור אמר השר בן צור: ״גבורתם ההרואית של מתנדבי איחוד הצלה בשדרות אשר חתרו לטיפול בפצועים תחת אש בהתקפת המחבלים על תחנת המשטרה בעיר, היא מעוררת השראה. סיפור התעוזה והתושייה של ראש סניף איחוד הצלה בשדרות נהוראי דרשן והמתנדב יעקב ישראל, אשר פינו פצועים והצילו את חייהם ייכתב בדפי ההיסטוריה". בנוסף קיבלתי סקירה רחבה על אגף חוסן באיחוד הצלה שנותן מענה מיידי למתנדבים בפן הנפשי בימים אלו ובשגרה, ביטוח לאומי ימשיך לעמוד לימינם של המתנדבים לכל עזרה וסיוע.

אלי פולק, מנכ"ל איחוד הצלה: ״אני מודה לשר בן צור, למנכ"ל המשרד ישראל אוזן ומנכ"לית הביטוח הלאומי ירונה שלום שבאו לחזק את מאות המתנדבים ולראות מקרוב את הפעילות המדהימה שלהם בשטח. בימים אלו, בהם עם ישראל עובר את אחת התקופות הקשות שידע, המגוון המדהים של מתנדבי איחוד הצלה המורכב מכל גווני הקשת של החברה בישראל, חרדים, חילונים, ערבים, בדואים, נוצרים, נשים וגברים, שמצילים חיים תחת אש מאז פרוץ המלחמה, הופך לחוסן הלאומי של מדינת ישראל ולמקור לגאווה.״

איחוד הצלה מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד