כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
כוח מתוך עוצמה

המגזין הנחשב: אסור לישראל להגיע להסכם שלום עם עזה

מאמר שנכתב בשבועון האקונומיסט טוען כי אמנם "ההפצצות של ישראל על עזה גובות מחיר נורא. אבל אם לא יישבר כוחו של חמאס, השלום יישאר מחוץ להישג יד"

המגזין הנחשב: אסור לישראל להגיע להסכם שלום עם עזה
מבצע חרבות ברזל - היום הראשון צילום: צלמי פלאש90

במאמר שכותרתו: "למה ישראל חייבת להילחם?" מסביר השבועון הנחשב ה'אקונומיסט' כי הפסקת אש מחסלת את הסיכוי אי פעם להגיע לשלום בין ישראל לעזה. בכותרת המשנה מסביר כותב המאמר כי "ההפצצות של ישראל על עזה גובות מחיר נורא. אבל אם לא יישבר כוחו של חמאס, השלום יישאר מחוץ להישג יד".

דווקא פתיחת המאמר לא מראה על המשכו. "הכוחות הישראליים נכנסים לנוף של גיהינום ממעשה ידיהם. אחד מכל עשרה בניינים בעזה נהרס על ידי כלי טיס וארטילריה ישראליים. למעלה מ-8,000 פלסטינים נהרגו, רבים מהם ילדים. מחסור בדלק, מים נקיים ומזון, שהוטל על ידי מצור ישראלי, מהווה איום הולך וגובר על חייהם של אלפים רבים נוספים", נכתב בתחילתו של המאמר שמכה גלים.

בהמשך הוא טוען כי בתאריך ה-7 באוקטובר חמאס הרס את תחושת הביטחון של אזרחי ישראל. דווקא בשל הטבח הגדול וההשפלה של כוחות הבטחון והמודיעין הישראלי יש צורך בהחזרת הרתעתה של מדינת ישראל שהשגשוג והשלום, אם יושג אי פעם, יגיע רק מכוח עוצמתה של המדינה. דווקא בשל כך אין שום אפשרות אחרת מלבד המשך הלחימה - הפסקת אש תביא להתעצמות חמאס והמשך האי יציבות האזורי.

 

מלחמת חרבות ברזל הפסקת אש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד