י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
לדרישת ראה"ע

אשדוד תיכלל במתווה הסיוע לתושבים ובעלי עסקים

שר האוצר בצלאל סמוטריץ' הודיע ללסרי כי נענה לדרישתו לכלול את הערים שבטווח 40 ק"מ מרצועת עזה במתווה הפיצויים • לסרי שיבח את שר האוצר ואת יו"ר הקואליציה ח"כ אופיר כץ שסייעו בהובלת המאבק

אשדוד תיכלל במתווה הסיוע לתושבים ובעלי עסקים
ראש העיר אשדוד ד"ר יחיאל לסרי צילום: באדיבות המצלם

בהודעה מיוחדת שפרסם הבוקר ראש העיר אשדוד, ד"ר יחיאל לסרי, הוא בישר לתושבי העיר על סיומו הטוב של מאבק אותו ניהל בשבועיים האחרונים לכלול את העיר אשדוד במתווה הפיצויים הממשלתי, זאת לאור הפגיעה הקשה של המלחמה בחיי התושבים ובבעלי העסקים בעיר.

"אני שמח לבשר לכם", כתב לסרי, "ששר האוצר בצלאל סמוטריץ' התקשר אליי כעת והודיע לי, שקיבל החלטה לצרף את אשדוד והישובים בטווח 40 ק"מ למתווה הסיוע לתושבים ובעלי עסקים".

לסרי תיאר את הדרך והמאבק שהוביל: "מראשית המלחמה, סברתי ונאבקתי על כך שתושבי אשדוד ובעלי העסקים חייבים לקבל פיצוי על הנזקים שנגרמים להם כתוצאה מהמלחמה, ולכן יש לכלול אותם במתווה הסיוע הכלכלי של האוצר. מדובר בבשורה חשובה מאוד שמחזקת את החוסן של תושבי אשדוד ומעודדת אותנו לקייים שגרת מלחמה מיטבית, עם יציאה לעבודה והפעלה של מערכת החינוך".

לסיום ציין: "אני מבקש להודות בשמכם מעומק הלב לשר האוצר סמוטריץ' על ההחלטה האמיצה וליו"ר הקואליציה ח"כ אופיר כץ על הנחישות שלו בתמיכה במאבק המוצדק שלנו להיכלל במתווה הסיוע של האוצר לתושבים ובעלי עסקים".

כזכור, במכתבו לשר האוצר בצלאל סמוטריץ' וליו"ר ועדת הכספים משה גפני, דרש ראה"ע אשדוד ד"ר יחיאל לסרי, "להתחשב ב-260,000 תושבי העיר שנפגעים כלכלית בעקבות המלחמה", כשלדבריו, יש ליצור מדרג פיצוי לערים שאינם בעוטף אך פעילותם נפגעת לאור הנחיות פיקוד העורף. כעת, הגיע המאבק הצודק אל סיומו המוצלח לרווחת כלל תושבי העיר אשדוד.

מלחמת חרבות ברזל יחיאל לסרי בצלאל סמוטריץ'

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד