כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
להינצל מחבלי משיח

הגר"ב פינקל שליט"א: "מצב הפליטים מהדרום מזעזע וקורע לב"

עם ישראל בסכנה – מרן הגאון הגדול רבי בנימין פינקל שליט"א נותן הוראות ברורות איך להגן על עצמנו • "הבקשות ממיסות את הלב, מי שישתתף בזה יזכה להינצל מחבלי משיח" • צפו

הגר"ב פינקל שליט"א: "מצב הפליטים מהדרום מזעזע וקורע לב"
ר' בנימין פינקל צילום: מתוך הסרטון

מיום ליום מתבהר המצב המורכב והרגיש בו אנחנו נמצאים. עם ישראל סופג טילים מדרום ומצפון, רוב מוחלט של החטופים עדיין במלתעות החמאס, משפחות קוברות חללים וכולנו בוכים איתם. גם בעולם האנטישמיות גואה. "אנחנו בצרה גדולה ועצומה," אומר הגאון הצדיק רבי בנימין פינקל שליט"א בשיחה מיוחדת. "צריך רחמי שמים ועלינו לחפש דרכי הצלה לנו ולכל כלל ישראל".


בדבריו מציין מרן הגר"ב פינקל שליט"א את דרך ההצלה שכל אחד חייב לפעול בה, על פי דברי הגמרא בסנהדרין: "שאלו תלמידיו את רבי אלעזר מה יעשה אדם וינצל מחבלי משיח, אמר להם יעסוק בתורה ובגמילות חסדים".

מרן הגר"ב פינקל שליט"א מדגיש בדבריו את חובתו של כל אחד לעסוק בגמילות חסד ובמיוחד עם תושבי הדרום, אלו שנעקרו מביתם ואלה שנשארו תחת האש, שסובלים ממחסור משמעותי באוכל וציוד בסיסי. המון משפחות בדרום ובמרכז ממתינות לעזרה וסיוע, הם נמלטו בלי כלום וחייבים לעזור להם!

"הבקשות שמגיעות משם נוראיות, ומי שרואה אותם הלב ממש נמס. ברוך השם באו הגבאים הצדיקים של ועד הרבנים ודואגים למשפחות הללו לצרכים הכי בסיסיים. והאנשים פוקחים עיניים בתוך הצרה שלהם, בתוך העגמת נפש: הנה יש עוד משהו ללבוש, עוד משהו לאכול. עוד ציוד לבית הספר, לחיידר, לישיבה, לסמינר... זו המצווה הגדולה, ואשרי מי שישתתף בזה ויזכה להינצל מחבלי משיח!"

תרמו עכשיו למשפחות הדרום ותזכו להינצל מחבלי משיח >>>

ועד הרבנים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד